A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
További közreműködők: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:cégelemzés
integrált marketing
kommunikációs eszközök
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45819

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45819
005 20230803162828.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna 
245 1 2 |a A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata  |c Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A mozgásnak vitathatatlan szerepe van a jó közérzetünk, és az egészségünk megőrzése terén.A rendszeres sportolás segít frissen tartani testünket és lelkünket, és egyéb számos jótékonyhatással bír. A sportolás mellett azonban figyelni kell a megfelelő folyadékbevitelre is, ésszámos speciálisan sportoláshoz kifejlesztett étrend és táplálék kiegészítő is rendelkezésre áll,melyek támogatják a szervezetünket a jobb állóképesség kialakítására, regenerálnak,segítenek a nagyobb izomzat kialakításában, vagy pótoljak a hiányzó vitaminokat aszervezünkből, de akár segíthetik fogyási törekvéseinket is. A tiszta vízen kívül van lehetőségkimondottan sportoláshoz kifejlesztett funkcionális ital fogyasztására is, melyekhatékonyabban segítik a sportolókat céljaik elérésében. Dolgozatomban, egy 2021-ben indultcégről fogok írni, mely kimondottan sportoláshoz kifejlesztett saját márkás funkcionálisitalokat értékesít. A dolgozat témája a Fitrade marketingstratégiája, illetvemarketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata, és javaslattétel a kommunikációseszközök használatára és a termékfejlesztésre. Felsőoktatási szakképzésen folytatotttanulmányaim során, kereskedelem és marketing szakirányos hallgatóként, egyetemi előadásaimhallgatása során megfogalmazódott bennem, hogy számomra a marketing egy érdekes és színestudomány, és leginkább a marketingkommunikációval tudok azonosulni és szeretnék foglalkozni.A projektmunkám témája nem csak a tanulmányaim miatt áll hozzám közel, de személyesjellegű is, mert a cég tulajdonosával szoros baráti viszonyban állunk, így teljes betekintéstnyerhettem a tulajdonossal folytatott mélyinterjú során többek között a cég működésébe, agyártási folyamatokba, a logisztikába, a termékfejlesztésbe, és az értékesítésbe is. 
695 |a cégelemzés 
695 |a integrált marketing 
695 |a kommunikációs eszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Kegye Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45819/1/Pr%C3%B3nay-Bal%C3%A1zsfalvi%20Margit%20Zsuzsanna%20Projektmunka%2C%20Fitrade.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45819/2/BA%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Pr%C3%B3nay_Bal%C3%A1zsfalvy%20Margit.pdf  |z Dokumentum-elérés