Konfliktus, konfliktuskezelés Hogyan változtatta meg a Covid 19 az iskolai konfliktusokat
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | gyakorlati oktatás iskolarendszer konfliktuskezelés konfliktusok koronavírus-járvány (COVID-19) pandémia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45825 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg45825 | ||
| 005 | 20230803162834.0 | ||
| 008 | 230803suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Magyari Imre | |
| 245 | 1 | 0 | |a Konfliktus, konfliktuskezelés Hogyan változtatta meg a Covid 19 az iskolai konfliktusokat |c Magyari Imre |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A remélhetőleg mögöttünk hagyott nehéz időszak, nagyon sok változást hozott az életünkben. Miképpen változtatta meg az iskolai konfliktusokat a Covid 19 járvány? Erre a kérdésre keresem a választ a kutatómunkámban.Több iskola tanár kollégái által kitöltött kérdőívet elemezve és a megjelent szakirodalmat tanulmányozva vontam le a következtetéseimet. Bemutatom a konfliktusokat és a konfliktuskezelés lehetséges formáit. A Portfólióm a szakmai pályám bemutatása mellett igyekszik bemutatni az eddigi konfliktusaimat mellyel az iskolai oktatás és a vendéglátóipari szakmában eltöltött időszakban találkoztam. | |
| 695 | |a gyakorlati oktatás | ||
| 695 | |a iskolarendszer | ||
| 695 | |a konfliktuskezelés | ||
| 695 | |a konfliktusok | ||
| 695 | |a koronavírus-járvány (COVID-19) | ||
| 695 | |a pandémia | ||
| 700 | 1 | |a Csulak Gergely |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45825/1/Szakdolgozat%20888%20IBIS.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45825/2/Magyari%20Imre_AZ7O1S_MA%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_bels%C5%91_Csulak%20Gergely.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45825/3/Magyari%20Imre-k%C3%BCls%C5%91.pdf |z Dokumentum-elérés |