Marketing és Márkamenedzsment a Rapcity történetén keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Tarján Dávid Zoltán |
---|---|
További közreműködők: | Kegye Krisztina |
Kulcsszavak: | divat marketing márka márkaépítés sport |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45837 |
Hasonló tételek
7,5 milliárd márkamenedzser világa
: Turjánszki Béla
: Turjánszki Béla
Márkamenedzsment az UNIQA Biztosító Zrt.-nél
: Fehér Dominika
: Fehér Dominika
Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra
: Széchenyi Martin Endre
: Széchenyi Martin Endre
Fiatalok fogyasztási hajlandósága a gyógyteákkal kapcsolatosan
: Tarján Fanni
: Tarján Fanni
Outplacement - gondoskodó elbocsátás a Magyar Postánál
: Tarján Krisztina
: Tarján Krisztina
Családi vállalkozások identitása Fókuszban az identitáskommunikáció és márkamenedzsment
: Mosolygó-Kiss Ágnes, et al.
Megjelent: (2021)
: Mosolygó-Kiss Ágnes, et al.
Megjelent: (2021)
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
Online marketing megoldások a GLC Europe Kft. példáján keresztül
: Csempesz Zoltán Endre
: Csempesz Zoltán Endre
Social médiában folytatott online marketing tevékenység bemutatása a Shop Builder webáruház példáján keresztül
: Szalai Dávid
: Szalai Dávid
Kultúramarketing a 21.században,avagy a budapesti Vígszínház marketing tevékenységének elemzése.
: Neményi Zoltán Dávid
: Neményi Zoltán Dávid
Marketing a Balatonért
: Nemes Zoltán
: Nemes Zoltán
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
A fogyasztók által generált marketing tendenciái, szerepe a vállalati marketing stratégia-alkotásban
: Scheiner Zoltán
: Scheiner Zoltán
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Online marketing a hokameraberles.hu oldalon keresztül
: Keszthelyi Dorina
: Keszthelyi Dorina
A food marketing hatásainak vizsgálata a Chez Dodo marketing stratégiájának elemzésén keresztül
: Schütz Aliz
: Schütz Aliz
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
A cégcsoport online marketing tevékenysége
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
A marketing menedzsment bemutatása a Törley pezsgőcsaládon keresztül
: Német Daniella
: Német Daniella
Charity marketing a Samsung SDI vállalat példáján keresztül
: Park Cholong
: Park Cholong
Az egészségügyi marketing bemutatása a Diaverum marketingtevékenységén keresztül
: Szepesi Gyöngyvér
: Szepesi Gyöngyvér
A videótechnológián keresztül történő azonosítás marketing alapú megközelítése
: Molnár Hanna
: Molnár Hanna
BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata
: Papp Dávid
: Papp Dávid
A franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül
: Bognár Fanni
: Bognár Fanni
A konvencionális és az online marketing - a Nutriversum példáján keresztül
: Trefil Roxána Éva
: Trefil Roxána Éva
A marketing pszichológia hatásának feltárása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre az érzelmi marketing eszközökön keresztül
: Csima Georgina
: Csima Georgina
Budapesti vendéglátás marketing az Evidens Bistro példáján keresztül
: Tóth Lilla Emese
: Tóth Lilla Emese
A bank háttérmunkálatai és a banki marketing Az ügyfelekért és a fenntarthatóságért
: Kis Bence Zoltán
: Kis Bence Zoltán
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül
: Bendesch Maja Virág
: Bendesch Maja Virág
Az influencer marketing bemutatása a Youtube influencerek munkásságán keresztül
: Kolompár József
: Kolompár József
Szállodaipari marketing eszközök vizsgálata a Marriott International hűségprogramján keresztül
: Illik Dóra
: Illik Dóra
Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül
: Bak Andrea
: Bak Andrea
A digitális marketing bemutatása és gyakorlati ábrázolása a telekommunikációs cégeken keresztül
: Árva Tamara
: Árva Tamara
Sneaker marketing és fogyasztói trendek vizsgálata a generációk tükrében
: Kiss Martin Zoltán
: Kiss Martin Zoltán
Új építésű lakások értékesítését támogató marketing tevékenység bemutatása
: Kurali Zoltán
: Kurali Zoltán
A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül
: Chlebda Luca Viktória
: Chlebda Luca Viktória
Hasonló tételek
-
7,5 milliárd márkamenedzser világa
: Turjánszki Béla -
Márkamenedzsment az UNIQA Biztosító Zrt.-nél
: Fehér Dominika -
Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra
: Széchenyi Martin Endre -
Fiatalok fogyasztási hajlandósága a gyógyteákkal kapcsolatosan
: Tarján Fanni -
Outplacement - gondoskodó elbocsátás a Magyar Postánál
: Tarján Krisztina