A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Döbrentey Kende Márk
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:elektronikus vásárlás - online vásárlás
fenntartható fogyasztás
startup
vásárlói elégedettség
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45858

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45858
005 20230803162918.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Döbrentey Kende Márk 
245 1 2 |a A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény  |c Döbrentey Kende Márk  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkámban az online ételrendelési platformokfelhasználóinak rendelési szokásait elemzem, és megkeresem a választ rá, hogymik befolyásolják leginkább a vásárlói élményt, illetve hogyan lehet ezenjavítani. A témát leginkább a Wolt példáján keresztül fogom vizsgálni, de avetélytársak is említésre kerülnek, hiszen a velük való összehasonlítás fontosrésze annak, hogy megértsük mit csinál másképp a Wolt, ami miatt ennyiresikeresen be tudott törni a magyar piacra.A projektmunkamegírásában kérdőíves és internetes források kutatása, illetve Keller és Kotler2016-os kiadású Marketingmenedzsment könyve volt segítségemre. 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a fenntartható fogyasztás 
695 |a startup 
695 |a vásárlói elégedettség 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45858/1/Szakdolgozat%20ve%CC%81gleges.docx%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45858/2/Dobrentey_Kende_Mark_FOSZK_biralati_lap.pdf  |z Dokumentum-elérés