A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
Elmentve itt :
| Szerző: | Döbrentey Kende Márk |
|---|---|
| További közreműködők: | Békési Gábor György |
| Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás fenntartható fogyasztás startup vásárlói elégedettség vásárlói magatartás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45858 |
Hasonló tételek
Fenntarthatóság és vásárlói élmény A DM Drogerie Markt marketingstratégiájának elemzése
: Pozsik Panna
: Pozsik Panna
ERP használat a magyarországi KKV szektorban
: Krasnyánszki Márk
: Krasnyánszki Márk
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella
: Gyalogh Laura Gabriella
Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében
: Hegedűs Dóra Júlia
: Hegedűs Dóra Júlia
A covid-19 hatása a magyarországi ételrendelési platformokra
: Bélteki Dávid
: Bélteki Dávid
Social média használat az oktatásban
: Tóth Jordána Hanna
: Tóth Jordána Hanna
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása
: Kováts Botond
: Kováts Botond
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Demeter Diána
: Demeter Diána
Vásárlói élmény és a marketingstratégia összefüggéseinek vizsgá-lata a LEGO-nál
: Fülöp Kitti
: Fülöp Kitti
A Facebook mint marketingkommunikációs felület Az UNIQA Biztosító Zrt. esettanulmánya
: Szőkéné Faragó Anikó
Megjelent: (2013)
: Szőkéné Faragó Anikó
Megjelent: (2013)
Creaweb Online Rendeléskezelő felület, mint kommunikációs eszköz
: Toplak Tícia
: Toplak Tícia
Közösségi média használat a magán-, és professzionális életben
: Koczka-Móri Nikolett
: Koczka-Móri Nikolett
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
Fogyasztói magatartás vizsgálata a Wolt ételfutár alkalmazáson keresztül
: Veres Mirjam
: Veres Mirjam
Online ételrendelési hálózatok kialakulásának vizsgálata Magyarországon a mindenkori piacvezető vállalat szemszögéből
: Bárdi András Bence
: Bárdi András Bence
Szakmai idegennyelv-használat területei a munkahelyen, fejlesztési lehetőségek
: Sólyom Petra
: Sólyom Petra
Wolt Magyarország Kft. online kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Bardi Nikolett
: Bardi Nikolett
A fuvarszervezés hatékonyságának növelése online nyomon követő felület használatával
: Fülöp Anna
: Fülöp Anna
Nyilvánosság és magánélet, a közösségi média használat magánélet befolyásoló szerepe
: Nánási Emese
: Nánási Emese
Eszközök használata a coachingban, a használat szempontjai, az eszközök csoportosításai
: Pásztóy Boglárka
: Pásztóy Boglárka
A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Startupok a hazai turisztikai piacon a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Faragó Fanni Jázmin
: Faragó Fanni Jázmin
Creaweb-Online Rendeléskezelő felület és az SAP, mint ERP rendszer kapcsolata
: Toplak Tícia
: Toplak Tícia
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
Vásárlás vagy élmény – szolgáltatásmarketing és látogatói élmény a budapesti Nagyvásárcsarnokban
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
Valós idejű selejtköltség követő felület kialakítása és bevezetése I4.0-s megoldásokkal
: Czák-Kovács Krisztina
: Czák-Kovács Krisztina
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
A COVID-19 hatása az online vásárlásokra és a Wolt Magyarország Retail részlege
: Széki Klaudia
: Széki Klaudia
A közösségimédia-használat a fiatal felnőttek mindennapi életében a pandémia előtt és alatt
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
Az extraverzió, a neuroticitás, a szenzoros élménykeresés és Facebook használat közötti összefüggés vizsgálata
: Németh Luca Fanni
: Németh Luca Fanni
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
Élmény egy csésze kávéban
: Krajner Dóra
: Krajner Dóra
A változókor történéseit, problémáit és ezek széleskörű megoldásait tartalmazó új online felület mentálhigiénés vonatkozásai
: Takáts Julianna Anna
: Takáts Julianna Anna
A pandémia hatására megváltozott ügyféligények és üzleti modell innováció a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Kuborczik Virág
: Kuborczik Virág
Digitális fogyasztói élmény Az online aktivitás hatása a döntésekre
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Közösségi élmény és kommunikáció A Sziget Fesztivál PR tevékenysége
: Nagy Viktória Bernadett
: Nagy Viktória Bernadett
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
Hasonló tételek
-
Fenntarthatóság és vásárlói élmény A DM Drogerie Markt marketingstratégiájának elemzése
: Pozsik Panna -
ERP használat a magyarországi KKV szektorban
: Krasnyánszki Márk -
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella -
Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében
: Hegedűs Dóra Júlia -
A covid-19 hatása a magyarországi ételrendelési platformokra
: Bélteki Dávid