Szállodahajók, mint különleges termékek

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vörös Attila
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
business marketing
digitális média
szállodahajók
szállodaipar
vendéglátóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45867

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45867
005 20230803162932.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vörös Attila 
245 1 0 |a Szállodahajók, mint különleges termékek  |c Vörös Attila  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a szállodahajók marketingtevékenységével foglalkoztam, nagyon érdekesnek találtam egy efféle szálloda bemutatását.A szállodahajók egyedülállóak abban a tekintetben, hogy lebegő szállodai élményt kínálnak, amely speciális marketing taktikákat igényel a potenciális ügyfelek megszólítása érdekében.A sikeres szállodahajómarketing kulcstényezői közé tartozik a megfelelő közönség megcélzása, a vásárlói igények és preferenciák megértése, az egyedi és emlékezetes élmények biztosítása, valamint az erős márkaimázs fenntartása. A dolgozatban kielemzem, hogyan tudnak a szállodahajók hatékonyan ezen stratégiák végrehajtásával, valamint a marketingtevékenységek folyamatos nyomon követésével és kiigazításával a vendéglátóiparban versenyezni, valamint hűséges vevőkört magukhoz vonzani. 
695 |a 7P modell 
695 |a business marketing 
695 |a digitális média 
695 |a szállodahajók 
695 |a szállodaipar 
695 |a vendéglátóipar 
700 1 |a Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45867/1/Szakdolgozat_V%C3%B6r%C3%B6s_Attila_Sz%C3%A1llodahaj%C3%B3k_mint_k%C3%BCl%C3%B6nleges_term%C3%A9kek.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45867/2/B%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_VA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45867/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20V%C3%B6r%C3%B6s%20Attila.pdf  |z Dokumentum-elérés