Divat és öltözködés hatásai a társadalomra
Saved in:
Main Author: | Lizicska Krisztina Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Faluvégi Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | divat egyéniség öltözködés önkifejezés társadalom |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45869 |
Similar Items
Öltözködés és étkezés a hazánkban lejátszott reklámfilmekben.
: Kalamár Anna Krisztina
: Kalamár Anna Krisztina
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria
: Balaj Lourdes Maria
Sportrendezvények hatásai a turizmusra, gazdaságra és a társadalomra
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
A sportrendezvények hatásai a gazdaságra, társadalomra és a turizmusra
: Rózsavölgyi Dorina
: Rózsavölgyi Dorina
Sportrendezvények hatásai a gazdaságra, a társadalomra és a turizmusra
: Fenyőházi Patricia
: Fenyőházi Patricia
Fenntartható divat
: Gábos Hermina
: Gábos Hermina
Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra
: Gádor Ambrus
: Gádor Ambrus
Az adóváltozások és ezek hatása a társadalomra
: Damásdi Krisztina
: Damásdi Krisztina
A Kádár-korszak televíziós reklámfilmjei és hatásai a korabeli magyar társadalomra
: Bacsó Anett
: Bacsó Anett
Az E – kereskedelem és a digitalizáció hatásai a világgazdaságra és a társadalomra
: Major Bendegúz Ferenc
: Major Bendegúz Ferenc
A magyarországi sportrendezvényeken való önkéntesség hatásai a társadalomra és az egyén fejlődésére
: Dancs Gyöngyi Mariann
: Dancs Gyöngyi Mariann
Influencer marketing megjelenése a divat- és szépségiparban
: Huri Bianka Alexandra
: Huri Bianka Alexandra
Fenntartható divat használt ruhával
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
A második pénzforgalmi irányelv során megjelenő harmadik fél szolgáltatók hatásai a társadalomra
: Széles Dominik Zsolt
: Széles Dominik Zsolt
Stílus és divat a XXI. században - Az identitás tükröződése a XXI. századi közösségekben a stílus és a divat által
: Hetényi Alexandra Vivien
: Hetényi Alexandra Vivien
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
A közösségi média veszélyei a társadalomra
: Király István Péter
: Király István Péter
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien
: Kovács Lilien
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
A szexuális tartalmú reklámok hatása a társadalomra
: Mátyás Zita
: Mátyás Zita
A koreai hullám hatása a magyar társadalomra
: Szabó Melánia
: Szabó Melánia
A könnyűzenei fesztiválok társadalomra gyakorolt hatásai - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound Fesztivál tükrében
: Gergely Bianka
: Gergely Bianka
Az Internet of Things fejlődésének hatása a társadalomra
: Dörmer Dávid
: Dörmer Dávid
Az internetes vásárlás hatása a fogyasztói társadalomra
: Frank Dominika
: Frank Dominika
Divat, marketing és fenntarthatóság Az Inditex kommunikációs stratégiáinak elemzése a magyar piacon
: Soós Vivien Piroska
: Soós Vivien Piroska
Mesterséges Intelligencia és Chatbot-ok hatása a társadalomra.
: Klamó Viktória
: Klamó Viktória
A divat és a közösségi média kapcsolata
: Molnár Adél
: Molnár Adél
A hazai divat és a divatipar marketingkommunikációja
: Nguyen-Ha Tuyet Ngan
: Nguyen-Ha Tuyet Ngan
A 2017-es és a 2022-es FINA vizes világbajnokságok hatásai a magyar turizmusra, gazdaságra és társadalomra
: Vida Virág
: Vida Virág
A fenntartható divat szerepe a fogyasztók döntéshozatalában
: Sulok Rashid
: Sulok Rashid
Sportrendezvények hatása a turizmusra, a gazdaságra és a társadalomra
: Kiss Franciska Beatrix
: Kiss Franciska Beatrix
A megasportrendezvények hatása a turizmusra, társadalomra és a gazdaságra.
: Fekete Dominik
: Fekete Dominik
A Tóhoku katasztrófa hatása a Japán gazdaságra és társadalomra
: Patkós Gabriella
: Patkós Gabriella
Az innováció hatása a pénzügyi szektorra és a társadalomra
: Varga Zsófia Georgina
: Varga Zsófia Georgina
A fenntartható divat és a digitális forradalom kapcsolata
: Kovács Kincső
: Kovács Kincső
A divat- és életmódblogok hatása az egyén fogyasztására
: Zboznovits Lilla
Published: (2013)
: Zboznovits Lilla
Published: (2013)
Egyéni és vállalati környezettudatosság érvényesülése a divat világában
: Haintz Friderika
: Haintz Friderika
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna
: Vass Rózsa Johanna
Similar Items
-
Öltözködés és étkezés a hazánkban lejátszott reklámfilmekben.
: Kalamár Anna Krisztina -
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria -
Sportrendezvények hatásai a turizmusra, gazdaságra és a társadalomra
: Verasztó Kata -
A sportrendezvények hatásai a gazdaságra, társadalomra és a turizmusra
: Rózsavölgyi Dorina -
Sportrendezvények hatásai a gazdaságra, a társadalomra és a turizmusra
: Fenyőházi Patricia