A fiatal felnőttek életkezdési válsága
Saved in:
Main Author: | Bartha Boglárka |
---|---|
Other Authors: | Hübner Andrea |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | bizonytalanság egyén és közösség függőség közösségfejlesztés válsághelyzet(ek) Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45873 |
Similar Items
Fiatal felnőttek táplálkozási szokásai
: Somogyi Nóra Ilona
: Somogyi Nóra Ilona
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
A fiatal felnőttek a vendéglátásban
: Hankó Szilvia
: Hankó Szilvia
Fiatal felnőttek kivándorlási hajlandósága Magyarországon
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
Megfelelési kényszer a fiatal felnőttek körében
: Buda Lilla
: Buda Lilla
Fiatal felnőttek és a munkahelyi stressz
: Temela Fanni
: Temela Fanni
Fiatal felnőttek az internetes zaklatás árnyékában
: Horváth Noémi
: Horváth Noémi
Fiatal felnőttek szórakozóhely-látogatási szokásai Budapesten
: Mezei Martin
: Mezei Martin
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
: Igler Szilárd
: Igler Szilárd
Pénzügyi műveltség a magyarországi fiatal felnőttek körében
: Mátravölgyi Bátor
: Mátravölgyi Bátor
Fiatal felnőttek vállalkozói hajlandósága és motivációja Magyarországon
: Kerek Alexandra Alma
: Kerek Alexandra Alma
Az eurózóna válsága
: Értekes Gábor
: Értekes Gábor
Külkereskedelmi cég válsága
: Király Marianna
: Király Marianna
A fenntartható élelmiszerfogyasztás vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Szőke Bettina
: Szőke Bettina
A dübörgő építőipar válsága
: Domokos Bálint Zoltán
: Domokos Bálint Zoltán
Az erdélyi önazonosság válsága
: Vajda Krisztina
: Vajda Krisztina
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
Craft sörök hatása a vendéglátásra, budapesti fiatal felnőttek körében
: Ordasi Dénes
: Ordasi Dénes
Fiatal felnőttek hagyományos és tájjellegű élelmiszerekhez kapcsolódó fogyasztói magatartása
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
Fiatal felnőttek lehetőségei, ha franchise vállalkozást indítanának ma Magyarországon
: Kún Bence Csaba
: Kún Bence Csaba
A közösségimédia-használat a fiatal felnőttek mindennapi életében a pandémia előtt és alatt
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Ádám Csilla Rebeka
: Ádám Csilla Rebeka
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A fiatal felnőttek szakképzése és a kapunyitási pánik közötti összefüggések
: Bohatiné Herczeg Gabriella
: Bohatiné Herczeg Gabriella
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Sitku Fanni
: Sitku Fanni
A kézműves italok népszerűsége a fiatal-, illetve középkorú felnőttek körében
: Hegyi Ábel
: Hegyi Ábel
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Kaposvári Petra
: Kaposvári Petra
Az Employer Branding szerepe a fiatal felnőttek toborzásában és megtartásában
: Tóth Dóra
: Tóth Dóra
Ingatlanpiac válsága Magyarországon - Kormányzati intézkedések
: Horváth Márta Andrea
: Horváth Márta Andrea
Kiégés-prevenciós lehetőségek vizsgálata egy tehetséggondozó intézményben tanuló fiatal felnőttek körében
: Mérei Zsófia
: Mérei Zsófia
A lakáspiac válsága és fellendülése Magyarországon
: Lukács Péter
: Lukács Péter
A fiatal felnőttek múzeumlátogatási szokásainak vizsgálata és hatásuk a muzeális intézmények kínálatára
: Nguyen Cintia
: Nguyen Cintia
Az önkéntes munka és motiváció kapcsolata, valamint hatásai a fiatal felnőttek körében
: Lempner Vivien
: Lempner Vivien
Az én, mint pénzügyileg tudatos felnőtt? - avagy Fiatal felnőttek pénzügyi kultúrája Magyarországon
: Antal Ferenc
: Antal Ferenc
A 21. század első globális gazdasági válsága
: Homoki Imre
: Homoki Imre
Szín- és illatmarketing kapcsolata a fiatal felnőttek fogyasztói magatartásával a McDonald’s esetében
: Steinbach Eszter
: Steinbach Eszter
A közösségi média marketing befolyásoló hatása a fiatal és középkorú felnőttek fogyasztói döntéseire
: Lénárt Noémi
: Lénárt Noémi
A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Lantos-Németh Andrea
: Lantos-Németh Andrea
Az ifjúság munkaerő-piaci válsága az Európai Unióban
: Fekete Beatrix
Published: (2014)
: Fekete Beatrix
Published: (2014)
Similar Items
-
Fiatal felnőttek táplálkozási szokásai
: Somogyi Nóra Ilona -
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia -
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia -
A fiatal felnőttek a vendéglátásban
: Hankó Szilvia -
Fiatal felnőttek kivándorlási hajlandósága Magyarországon
: Horváth Gergő