GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
További közreműködők: Molnár Zsolt
Kulcsszavak:csomagküldő kereskedelem
forgalmazó
Maunawai
PI víztisztító
webáruház
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45889

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45889
005 20230803163006.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy-Kékesi Katinka Veronika 
245 1 0 |a GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása  |c Nagy-Kékesi Katinka Veronika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatomban a GeoMag Water Kft. marketingstratégiáját elemeztem, mely a Maunawai PI víztisztító készülék magyarországi forgalmazója. A vállalat rövid leírása után, az értékesítési folyamat is bemutatásra került, majd következett a marketingstratégián belül a 7P modell, STEEP-elemzés összefoglalója, Porter-féle versenytárselemzés rangsorolással, illetve a SWOT-analízis, célcsoport meghatározása és piacszegmentáció. A dolgozat végén a kutatás eredményeit mutattam be, valamint javaslatot tettem a fejlesztendő területekre. 
695 |a csomagküldő kereskedelem 
695 |a forgalmazó 
695 |a Maunawai 
695 |a PI víztisztító 
695 |a webáruház 
700 1 |a Molnár Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45889/1/Projektmunka_Nagy-K%C3%A9kesiKatinkaVeronika_v%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45889/2/Nagy-Kekesi_Katinka_2023.pdf  |z Dokumentum-elérés