GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása
Saved in:
Main Author: | Nagy-Kékesi Katinka Veronika |
---|---|
Other Authors: | Molnár Zsolt |
Kulcsszavak: | csomagküldő kereskedelem forgalmazó Maunawai PI víztisztító webáruház |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45889 |
Similar Items
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
A Négy Muskétás SE marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Balogh Borbála
: Balogh Borbála
The role of water in the international relations - Water diplomacy on the rise
: Czikó Judit
: Czikó Judit
Lineáris programozási feladatok vizualizációja GeoGebrával
: Talata István, et al.
Published: (2023)
: Talata István, et al.
Published: (2023)
A GeoLink 3D Kft. Social Media Marketing tevékenységének bemutatása
: Duschek Dorottya
: Duschek Dorottya
Climate Change - Water as a scarce resource in Hungarian water tourism
: Szigeti Ilka
: Szigeti Ilka
Geo-economic aspects of transport-network potential of Azerbaijan
: Huseynzade Nigar
: Huseynzade Nigar
Geo-economic aspects of transport-network potential of Azerbaijan
: Huseynzade Nigar
: Huseynzade Nigar
Water Diplomacy in Central Asia Water as a Source of Regional Cooperation or Conflict?
: Norboeva Oysuluv
: Norboeva Oysuluv
MinGeo Kft - Controlling módszerek vizsgálata és pénzügyi helyzetének elemezése
: Domján Csaba
: Domján Csaba
MagNet Bank létezésének indoklása
: Lakatos Barbara
: Lakatos Barbara
Logisztikai folyamatok bemutatása a magyarországi eMAG vállalatánál
: Balogh Márk
: Balogh Márk
Stop wasting water! Water consumption in the Students’ Halls of Residence at Mátyásföld of Budapest Business School
: Juhász Eszter
Published: (2019)
: Juhász Eszter
Published: (2019)
Jász-Plasztik Kft. marketingstratégiájának bemutatása
: Nagy Laura
Published: (2014)
: Nagy Laura
Published: (2014)
Tematikus Geo túrák Magyarországon (Budapest - Miskolc illetve Budapest - Balaton)
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
Magyarország partnerállamai a Türk Államok Szervezetében – (geo)politikai körkép
: Gyene Pál
Published: (2023)
: Gyene Pál
Published: (2023)
KFC gyorsétteremlánc innovációs lépéseinek és marketingstratégiájának elemző értékelése
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
Az ABT Treuhand marketingstratégiájának elemző értékelése és fejlesztésének irányai
: Fister György
: Fister György
The Water Scarcity Challenge –The Jordanian – Israeli Case
: Dimény Zsuzsanna
: Dimény Zsuzsanna
Marketingkommunikációs stratégiák a gyakorlatban - MagNet Bank
: Havas Ottó Roland
: Havas Ottó Roland
A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél
: Pogány Arnold
: Pogány Arnold
Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
Egy értékalapú bank bemutatása a MagNet Közösségi Bank példáján keresztül
: Soós Eszter
: Soós Eszter
The Role and Influence of the Transboundary Water Resources in the International Relations
: Kapanadze Giorgi
: Kapanadze Giorgi
Between ‘Investment Dependency Trap’ and China’s geo-political ambitions China’s investment practices towards developing countries under the belt and road initiative (the BRI).
: Uraimov Marat
: Uraimov Marat
Integrált vállalatirányítási rendszer (ERP) bevezetése a ClearWater Kft-nél
: Várnagy Enikő
: Várnagy Enikő
Üzleti kommunikáció – A vállalatok belső kommunikációja – Xylem Water Solutions Kft.
: Hortobágyi Anita
: Hortobágyi Anita
A Cafeteria rendszer Motivációs ereje Generációnként A MAG Hungary Kft-nél
: Pásztor Éva
: Pásztor Éva
A fizikai munkakörnyezet hatása az Extreme Digital - eMAG Kft. munkavállalóira
: Szontágh Dorina Judit
: Szontágh Dorina Judit
A Gottwald Hotel Kft. marketingtevékenységének elemző bemutatása
: Nagy Illés
: Nagy Illés
A Moped91 Kft. marketingstratégiájának bemutatása
: Dudás Dóra
: Dudás Dóra
A Thermotechnika Kereskedelmi Kft. marketingstratégiájának bemutatása
: Túri Enikő
Published: (2012)
: Túri Enikő
Published: (2012)
Online marketingstratégia a gyakorlatban az Organica Water-nél
: György Virág
: György Virág
Appearance of the Hungarian thermal water culture in the hotel supply of Budapest
: Horváth Máté
: Horváth Máté
Issues and Perspectives on the Water Crisis of Metro Manila Cities, Philippines
: Rocina Jose Aims R.
Published: (2023)
: Rocina Jose Aims R.
Published: (2023)
Mobilbankolás ügyfélközpontú megközelítése a MagNet Bank példáján keresztül
: Fábián Rita Tamara
: Fábián Rita Tamara
Jacsomedia KFT működésének elemző bemutatása
: Tamasik Péter László
: Tamasik Péter László
A Tök-Mag 2003. Kft. marketing tervének megvalósítása az online értékesítés tükrében
: Hideg Vanessza
: Hideg Vanessza
Libertine könyvesbolt marketingstratégiájának bemutatása
: Mihalovics Katalin
: Mihalovics Katalin
A Kingspan Kft. marketingstratégiájának bemutatása és elemzése
: Bencze Benjámin
: Bencze Benjámin
Similar Items
-
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita -
A Négy Muskétás SE marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Balogh Borbála -
The role of water in the international relations - Water diplomacy on the rise
: Czikó Judit -
Lineáris programozási feladatok vizualizációja GeoGebrával
: Talata István, et al.
Published: (2023) -
A GeoLink 3D Kft. Social Media Marketing tevékenységének bemutatása
: Duschek Dorottya