A Coca-Cola marketingtevékenysége Magyarországon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Verovszki Kamilla
Other Authors: Molnár Zsolt
Kulcsszavak:arculat - image
árpolitika
marketingkommunikáció
márkahűség
termékpolitika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45901
Description
Abstract:Akólát 1880-as években találta fel egy amerikai gyógyszerész, amely későbbitovábbfejlesztett változata a Coca-Cola. A The Coca-Cola Company egymultinacionális vállalat, mely a világ egyik legnagyobb italgyártója. Avállalat több mint 500 alkoholmentes italt készít, beleértve a szénsavmentes ésa szénsavas italokat, amelynek 3800 termékvariációit tudják megvásárolnifogyasztói. A The Coca-Cola Company (TCCC) és leányvállalatai globálisan a központ, amely csak koncentrátum gyártásával és értékesítésével foglalkozik. Aszirup a Coca-Cola franchise partnereihez kerülnek, ahol már az üdítőketpalackozzák. Magyarországona Coca-Cola HBC Magyarország kapta meg a jogot a Coca-Cola termékekpalackozására, amely a Coca-Cola HBC AG csoport tagja. Coca-Cola HBC 29országot átfogó és 715 millió fogyasztót ellátó vállalatcsoport.Dolgozatombana Coca-Cola Magyarországon folytatott marketingtevékenységét elemzem, melynekrésze a mikro- és makrokörnyzetének, valamint a marketingmixének vizsgálata.