Az elosztási logisztika ismertetése az F Automobil Import Kft-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bese Ábel Benjámin
További közreműködők: Domboróczky Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ellátási lánc - ellátó hálózat
elosztás
értékesítés
logisztika
ügyfélkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45903

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45903
005 20230803163026.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bese Ábel Benjámin 
245 1 3 |a Az elosztási logisztika ismertetése az F Automobil Import Kft-nél  |c Bese Ábel Benjámin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fő témája az F Automobile Import Kft. elosztási logisztikájának ismertetése. A cég a Fiat-Chrysler csoport gépjárműinek hazai importőr vállalkozása. A dolgozat első részében a logisztikával kapcsolatos általános ismereteket taglalom, majd a fő pilléreinek leírását követően szót ejtek a logisztika küldetéséről, a különböző készletgazdálkodási stratégiai módszerekről és megemlítem a jövőbe tekintő fenntartható logisztikát is. A továbbiakban bemutatom azokat a stratégiai döntéseket, amelyek a Stellantis N.V. csoport megalakulásához illetve az F Automobil Import Kft. és az Emil Frey Hungary Kft. partnerségéhez vezettek. Szakdolgozatomban elemzem a FAI disztribúciós hálózatát, a készletgazdálkodást, a költségmegoszlást, valamint a szállítási módszereketis egy mélyinterjú keretében. A vállalat logisztikai menedzserével végzett mélyinterjúban szó esik a marketing és a logisztika, a COVID-19 és a környezetvédelmi normák közötti kapcsolatról is. A dolgozatot egy kérdőíves kutatás elemzése zárja, amely a gépjármű értékesítéshez kapcsolódó ügyfél elégedettséget vizsgálja. Kutatásomhoz kvantitatív módszert alkalmaztam, a célcsoportom nagy részét középkorú, Fiat és Peugeot gépjármű tulajdonosok képezték. Az első hipotézisem, miszerint a hazai fogyasztók elvárásai kisebbek, mint a nyugat-európai fogyasztóké, a válaszok alapján igazoltnak tekinthető. Az ügyfelek többsége nem tapasztalt az elvárásain túlmutató szolgáltatást. A második hipotézisemben az aktuális gazdasági helyzetet okozta meghosszabbodott várakozási időt vettem figyelembe, ami miatt az értékesítőknek kihívást jelent a kitűzött dátumig átadni a gépjárművet. A válaszok alapján ez a hipotézis is igazoltnak tekinthető, ugyanis az ügyfelek, főképp a chiphiány miatt, magas arányban szembesültek ezzel a problémával. A harmadik hipotézis, miszerint az ügyfelek a gépjármű átadását követően is megkapják a nekik kijáró személyes figyelmet, nem tekinthető igazoltnak. A válaszokból azt a következtetést vonhattam le, hogy a kereskedők nagy része nem fordít kellő gondot az után követésre.A kutatásomat azzal a megállapítással zártam, hogy továbbra is súlyos problémák fogják érinteni az iparágat, továbbá a kereskedőknek óriási szerepe lesz az új gépjárművek értékesítési volumenének fenntartásában. 
695 |a ellátási lánc - ellátó hálózat 
695 |a elosztás 
695 |a értékesítés 
695 |a logisztika 
695 |a ügyfélkapcsolat 
700 1 |a Domboróczky Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45903/1/Az%20eloszt%C3%A1si%20logisztika%20ismertet%C3%A9se%20az%20F%20Automobil%20Import%20Kft.-n%C3%A9l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45903/2/Bese%20%C3%81bel%20Benj%C3%A1min_BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45903/3/Bese%20%C3%81bel%20Benj%C3%A1min_BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés