A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Somogyi Vanessza Petra
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:árazás
beruházási projektek
értékesítés
kommunikációs eszközök
nagykereskedelem
nagyvállalatok
reklámozás
termékértékesítés
vevőkör
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45905

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45905
005 20230803163029.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Somogyi Vanessza Petra 
245 1 2 |a A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában  |c Somogyi Vanessza Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám célja, hogy minél átfogóbb képet adjak a marketing-mix integrációjának hatékonyságáról a Metro Kereskedelmi Kft. működésében. Dolgozatomban bemutattam a vállalatot, az áruházak működési modelljét, a vevőkörét, az üzleti modelleket, amelyet a vállalat alkalmaz annak érdekében, hogy piaci előnyöket érjen el. Ezenkívül a dolgozatomban elemeztem a vállalat erősségeit, gyengeségeit, a lehetőségeket és a veszélyeket (SWOT-analízis), valamint a versenytársak helyzetét. A kutatásom eredményeként sikerült meghatározni a Metro legfőbb kihívásait és lehetőségeit, és javaslatokat tennem azokra a területekre, ahol fejleszthet az üzleti tevékenységén. 
695 |a árazás 
695 |a beruházási projektek 
695 |a értékesítés 
695 |a kommunikációs eszközök 
695 |a nagykereskedelem 
695 |a nagyvállalatok 
695 |a reklámozás 
695 |a termékértékesítés 
695 |a vevőkör 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45905/1/Projektmunka_METRO%20Kereskedelmi%20Kft..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45905/2/Somogyi_Vanessza_FOSZK_biralati_lap.pdf  |z Dokumentum-elérés