Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Severa Vivien
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:anyavállalat
emberi kommunikáció
gyakorlati megközelítés
postai szolgáltatások
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45911
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámbanszó fog esni a Magyar Posta Zrt. kommunikációjáról, ügyfélkapcsolatirendszereiről, lakossági kommunikációs stratégiájáról és napi szintű gyakorlatáról.Szakmai gyakorlatomat a Magyar Posta egyik belvárosi postahelyén, a végrehajtásiterületen töltöttem, ahol beleláttam a sokrétű mindennapokba és azügyfélkapcsolatba egyaránt. Azért ezt a témát választottam, mert meglátásomszerint az ügyfélkapcsolati interakciókat és egyéb belső folyamatokatmegfigyelve jó rálátásom lehet ezekre a gyakorlati időm alatt.