Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Severa Vivien
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:anyavállalat
emberi kommunikáció
gyakorlati megközelítés
postai szolgáltatások
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45911

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45911
005 20230803163038.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Severa Vivien 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán  |c Severa Vivien  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámbanszó fog esni a Magyar Posta Zrt. kommunikációjáról, ügyfélkapcsolatirendszereiről, lakossági kommunikációs stratégiájáról és napi szintű gyakorlatáról.Szakmai gyakorlatomat a Magyar Posta egyik belvárosi postahelyén, a végrehajtásiterületen töltöttem, ahol beleláttam a sokrétű mindennapokba és azügyfélkapcsolatba egyaránt. Azért ezt a témát választottam, mert meglátásomszerint az ügyfélkapcsolati interakciókat és egyéb belső folyamatokatmegfigyelve jó rálátásom lehet ezekre a gyakorlati időm alatt.  
695 |a anyavállalat 
695 |a emberi kommunikáció 
695 |a gyakorlati megközelítés 
695 |a postai szolgáltatások 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45911/1/Projektmunka%20Severa%20Vivien%20%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45911/2/Severa_Vivien_FOSZK_biralati_lap.pdf  |z Dokumentum-elérés