A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabó Balázs
Other Authors: Papp Judit
Kulcsszavak:kommunikáció
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
szövetkezetek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45922
Description
Abstract:A közösségi média szerepét és feladatait vizsgáltam az iskolaszövetkezetek viszonylatában. A Multi Job Iskolaszövetkezetnél végeztem a gyakornoki munkámat mely alapjául szolgált a projektmunkám elkészítésében. A közösségi média (Facebook,Instagram, Youtube, TikTok) és az iskolaszövetkezetek kapcsolatát vizsgáltam. Primer elemzéseimnek (kérdőíves megkérdezés és tartalom elemzés) köszönhetően aktuálisabb és nagyobb rálátást biztosítanak a témára. Ezen felül a szekunder kutatás is hozzájárul a téma alapos körüljárásához. A kutatásom 3 kérdést dolgozott fel:1.Hogyan alkalmazzák az iskolaszövetkezetek hatékonyan a marketingkommunikációjuk eszközeként a közösségi médiát?2.A tartalom üzenete mennyire képes pozitív, illetve negatív irányba vinni egy iskolaszövetkezet népszerűségét?3. A közösségi média ki tudja-e váltani a hagyományos értelembe vett online reklámokat?