A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Kulcsszavak: | kommunikáció közösségi média marketingkommunikáció online marketing szövetkezetek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45922 |
MARC
LEADER | 00000nnm a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg45922 | ||
005 | 20230803163055.0 | ||
008 | 230803suuuu hu o 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Szabó Balázs | |
245 | 1 | 2 | |a A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében |c Szabó Balázs |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a A közösségi média szerepét és feladatait vizsgáltam az iskolaszövetkezetek viszonylatában. A Multi Job Iskolaszövetkezetnél végeztem a gyakornoki munkámat mely alapjául szolgált a projektmunkám elkészítésében. A közösségi média (Facebook,Instagram, Youtube, TikTok) és az iskolaszövetkezetek kapcsolatát vizsgáltam. Primer elemzéseimnek (kérdőíves megkérdezés és tartalom elemzés) köszönhetően aktuálisabb és nagyobb rálátást biztosítanak a témára. Ezen felül a szekunder kutatás is hozzájárul a téma alapos körüljárásához. A kutatásom 3 kérdést dolgozott fel:1.Hogyan alkalmazzák az iskolaszövetkezetek hatékonyan a marketingkommunikációjuk eszközeként a közösségi médiát?2.A tartalom üzenete mennyire képes pozitív, illetve negatív irányba vinni egy iskolaszövetkezet népszerűségét?3. A közösségi média ki tudja-e váltani a hagyományos értelembe vett online reklámokat? | |
695 | |a kommunikáció | ||
695 | |a közösségi média | ||
695 | |a marketingkommunikáció | ||
695 | |a online marketing | ||
695 | |a szövetkezetek | ||
700 | 1 | |a Papp Judit |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45922/1/A%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9dia%20szerepe%20az%20iskolasz%C3%B6vetkezetek%20%C3%A9let%C3%A9ben.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45922/2/Szab%C3%B3%20Bal%C3%A1zs%20BA%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf |z Dokumentum-elérés |