A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Balázs
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:kommunikáció
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
szövetkezetek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45922

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45922
005 20230803163055.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Balázs 
245 1 2 |a A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében  |c Szabó Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A közösségi média szerepét és feladatait vizsgáltam az iskolaszövetkezetek viszonylatában. A Multi Job Iskolaszövetkezetnél végeztem a gyakornoki munkámat mely alapjául szolgált a projektmunkám elkészítésében. A közösségi média (Facebook,Instagram, Youtube, TikTok) és az iskolaszövetkezetek kapcsolatát vizsgáltam. Primer elemzéseimnek (kérdőíves megkérdezés és tartalom elemzés) köszönhetően aktuálisabb és nagyobb rálátást biztosítanak a témára. Ezen felül a szekunder kutatás is hozzájárul a téma alapos körüljárásához. A kutatásom 3 kérdést dolgozott fel:1.Hogyan alkalmazzák az iskolaszövetkezetek hatékonyan a marketingkommunikációjuk eszközeként a közösségi médiát?2.A tartalom üzenete mennyire képes pozitív, illetve negatív irányba vinni egy iskolaszövetkezet népszerűségét?3. A közösségi média ki tudja-e váltani a hagyományos értelembe vett online reklámokat? 
695 |a kommunikáció 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a szövetkezetek 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45922/1/A%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9dia%20szerepe%20az%20iskolasz%C3%B6vetkezetek%20%C3%A9let%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45922/2/Szab%C3%B3%20Bal%C3%A1zs%20BA%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés