Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dézsenyi Zsófia Anna
Other Authors: Papp Judit
Kulcsszavak:Accor Hotels
marketing
marketingtevékenység
szállodaipar
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45934
Description
Abstract:A projektmunkám során az Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységét fogom szemléltetni. Legelőször az Accor szállodaláncot mutatom be, majd a versenytársait. A későbbiekben néhány elemzést mutatok be, köztük SWOT elemzést, mind az Accorra, mind pedig versenytársaira, emellett az STP modell alapján is ismertetem a szállodaláncot, valamint a BCG-mátrixot is bemutatom, mind magára az Accorra, mint szállodalánc, mind pedig a különböző márkákra, amiket képvisel, valamint a nyújtott szolgáltatásaira. A továbbiakban pedig a marketing-mix megjelenését, a marketingkommunikációs eszközöket ismertetem a szállodacsoportnál, valamint az Accor részletes marketing tevékenységét fejtem ki részletesen. Emellett pedig a központi marketinget szemléltetem, és ennek előnyeit, hátrányait kifejtem, majd a hátrányokra a javaslattételben különböző megoldásokkal kitérek.