Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dézsenyi Zsófia Anna
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:Accor Hotels
marketing
marketingtevékenység
szállodaipar
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45934

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45934
005 20230803163111.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dézsenyi Zsófia Anna 
245 1 0 |a Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése  |c Dézsenyi Zsófia Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkám során az Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységét fogom szemléltetni. Legelőször az Accor szállodaláncot mutatom be, majd a versenytársait. A későbbiekben néhány elemzést mutatok be, köztük SWOT elemzést, mind az Accorra, mind pedig versenytársaira, emellett az STP modell alapján is ismertetem a szállodaláncot, valamint a BCG-mátrixot is bemutatom, mind magára az Accorra, mint szállodalánc, mind pedig a különböző márkákra, amiket képvisel, valamint a nyújtott szolgáltatásaira. A továbbiakban pedig a marketing-mix megjelenését, a marketingkommunikációs eszközöket ismertetem a szállodacsoportnál, valamint az Accor részletes marketing tevékenységét fejtem ki részletesen. Emellett pedig a központi marketinget szemléltetem, és ennek előnyeit, hátrányait kifejtem, majd a hátrányokra a javaslattételben különböző megoldásokkal kitérek. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a marketing 
695 |a marketingtevékenység 
695 |a szállodaipar 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45934/1/De%CC%81zsenyi_Zso%CC%81fia_projektmunka_2023_vegleges.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45934/2/D%C3%A9zsenyi%20Zs%C3%B3fia%20Anna%20BA%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés