A politikai marketingkommunikáció hitelessége Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rémai Zsolt Patrik
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
hitelesség
közpolitika
Magyarország
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45938

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45938
005 20230803163115.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Rémai Zsolt Patrik 
245 1 2 |a A politikai marketingkommunikáció hitelessége Magyarországon  |c Rémai Zsolt Patrik  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A politika nagy mértékben befolyásolja életünket, még akkor is, ha nem érdekel minket, vagy távol akarjuk tartani magunkat tőle. Az apolitikusság megjelenésével számtalan ember igyekezett kimaradni minden fajta politikával kapcsolatos témából, vagy azért, mert féltette biztonságát, vagy mert valóban annyira távol állt tőle a téma. Manapság a fiatal generációk körében is megfigyelhető ez a fajta trend, azonban fontos tisztában lennünk azzal a ténnyel, hogy a szavazással, mint alapvető jogunkkal élnünk kell, különben hiába várjuk a közéleti problémák megoldását. A politikai pártok minden esetben igyekeznek a lehető legszimpatikusabb módon beállítani magukat, éppen ezért hajlamosak sokszor olyan kijelentéseket, vagy ígéreteket tenni, melyek a valóság talajától némileg elrugaszkodnak, vagy csak szimplán nem tartják be őket. Az internet széleskörű elterjedésével és a közösségi hálók egyre aktívabb használatával az emberek önállóan bármikor kifejthetik véleményüket, melyek szinte bárki számára elérhetőek lesznek. Álhírek tömkelege vesz minket körbe folyamatosan és azok a felhasználók, akik nem elég óvatosak ezen a téren, könnyedén beleeshetnek ezeknek a csapdáikba. A legutóbbi választások során is megfigyelhető volt ez a jelenség, illetve szintén a közösségi médiáknak köszönhető mém-ek elterjedése. A hitelesség és a megbízhatóság, a kutatás eredményei alapján szemmel láthatóan nagyon alacsony a választópolgárok körében mind a pártok, mind pedig a médiák/platformok felé. Vajon mikor jön el az a korszak, amikor nem kell attól tartanunk, hogy a minket érő információk nagy része el van ferdítve, vagy teljesen elfedik a valóságot 
695 |a 21. század 
695 |a hitelesség 
695 |a közpolitika 
695 |a Magyarország 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Dobó Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45938/1/A%20politikai%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3%20hiteless%C3%A9ge%20Magyarorsz%C3%A1gon%20%281%29%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45938/2/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90%20R%C3%A9mai%20Zsolt.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45938/3/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90%20R%C3%A9mai%20Zsolt%20Patrik.pdf  |z Dokumentum-elérés