Marketing kommunikáció a magánorvosi piacon Magyarországon Az életkori különbségek ellenére, célcsoportok hatékony elérése
Elmentve itt :
| Szerző: | Hajdu Csilla |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp Judit |
| Kulcsszavak: | egészség egészségügy kommunikáció magánszektor marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45942 |
Hasonló tételek
Magánorvosi rendelők online jelenléte. Az ideális honlap jellemzői a fogyasztói vélemények tükrében
: Kurdi Fanni
: Kurdi Fanni
A fiatal célcsoportok elérése digitális eszközökkel
: Tardi Katalin
: Tardi Katalin
Mitől lesz sikeres egy értékesítő? – Életkori különbségek és szervezeti tapasztalatok a One Zrt.-nél
: Hajdú Eszter Lili
: Hajdú Eszter Lili
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
Egészségturisztikai célcsoportok ellátására szakosodott létesítmények elemzése és gazdasági vizsgálata; lehetséges innovációk bevezetése az egészségturisztikai piacon
: Kubačková Ágnes
: Kubačková Ágnes
Gender marketing a gyerekjáték piacon
: Sztolár Miklós
: Sztolár Miklós
Marketing kommunikációs stratégiák és eszközök hatékony alkalmazásának bemutatása Magyarországon, egy konkrét márkán keresztül Piros Pöttyös, az igazi?
: Gáspár Balázs
: Gáspár Balázs
Az IOT termékek értékesítésének kihívásai a magyar piacon.
: Hajdú Eszter Lili
: Hajdú Eszter Lili
Az adat szerepe az online marketing piacon
: Jászberényi-Szurok Rebeka
: Jászberényi-Szurok Rebeka
Az online marketing térhódítása az irodabérleti piacon
: Gyulai Zsófia
Megjelent: (2013)
: Gyulai Zsófia
Megjelent: (2013)
Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció
: Nagy György László
: Nagy György László
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
Sörkultúra, sörtörténet Magyarországon – Kézműves sörök növekedése a piacon
: Pribus Lilla Ildikó
: Pribus Lilla Ildikó
Német prémium autómárkák a piacon és sajátosságaik Magyarországon
: Liebl Alfréd
: Liebl Alfréd
Marketing tevékenység vizsgálata a hazai menyasszonyi ruha piacon
: Szamperné Ambruzs Nikolett
: Szamperné Ambruzs Nikolett
Marketing kommunikáció a mindennapokban
: Kusper Zsolt
: Kusper Zsolt
Youth marketing, avagy social média preferenciák az FMCG piacon
: Domonkos Lívia
: Domonkos Lívia
Hatékony kommunikációs technológiák a turizmusban
: Pipicz Ágnes Andrea
: Pipicz Ágnes Andrea
A hatékony szervezeten belüli kommunikáció
: Czipóth Réka
: Czipóth Réka
Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
Kommunikációs generációs különbségek a munkahelyi hierarchiában
: Király Rebeka Jázmin
: Király Rebeka Jázmin
Egy túlkínálati piacon működő kereskedelmi vállalkozás marketing stratégiájának elemzése
: Erdélyi Petra
: Erdélyi Petra
Kommunikációs különbségek férfiak és nők között
: Hargitai Dominika Nikolett
: Hargitai Dominika Nikolett
A marketing kommunikációs komponensének vizsgálata
: Csutak Orsolya
: Csutak Orsolya
Kategóriamenedzsment és a vásárlói döntést befolyásoló tényezők az üdítőital piacon Magyarországon
: Benson Brigitta
: Benson Brigitta
A dormakaba Zrt trade marketing tevékenysége a hazai kiskereskedelmi piacon
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Az Így Élj Jobban Zrt. helyzete a telekommunikációs piacon marketing szempontból
: Hovanecz Hanna
: Hovanecz Hanna
Az online és hagyományos marketing eszközök és megoldások a kontaktlencse piacon
: Mészáros Krisztina Réka
: Mészáros Krisztina Réka
A fiatal gazdák kommunikációs szokásai Magyarországon
: Varga Árpád
: Varga Árpád
A Harley-Davidson kommunikációs stratégiája az autentikus márka üzenete a modern marketing világában
: Hrabina Barbara Csilla
: Hrabina Barbara Csilla
2016-os kommunikációs jogi körkép Magyarországon
: Vrbovszki Eszter
: Vrbovszki Eszter
Digitális kommunikáció a munkahelyen - hatékony belső kommunikáció egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál
: Briski Melinda
: Briski Melinda
A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei
: Balázs Renáta Klára
: Balázs Renáta Klára
A Képzeld El! Borbár hatékony kommunikációs terve
: Vagyóczki Nóra
: Vagyóczki Nóra
Hatékony kommunikáció szerepe a munkavállalók vállalati teljesítményértékelésében
: Hegedüs Péter
: Hegedüs Péter
A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon
: Alattyányi Zsombor
: Alattyányi Zsombor
Hasonló tételek
-
Magánorvosi rendelők online jelenléte. Az ideális honlap jellemzői a fogyasztói vélemények tükrében
: Kurdi Fanni -
A fiatal célcsoportok elérése digitális eszközökkel
: Tardi Katalin -
Mitől lesz sikeres egy értékesítő? – Életkori különbségek és szervezeti tapasztalatok a One Zrt.-nél
: Hajdú Eszter Lili -
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes -
Egészségturisztikai célcsoportok ellátására szakosodott létesítmények elemzése és gazdasági vizsgálata; lehetséges innovációk bevezetése az egészségturisztikai piacon
: Kubačková Ágnes