Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Nóra
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fesztivál
fogyasztói igények megismerése
marketingkommunikáció
reklámtevékenység
szájreklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45946
Leíró adatok
Kivonat:Az Ozora Fesztivál az egyik legnépszerűbb psytrance és alternatív kulturális esemény Európában, mely évente több tízezer látogatót vonz. A szakdolgozatom célja az Ozora Fesztivál sikerének feltárása és a siker kulcsának megállapítása. Az első részben a témához kapcsolódó szakirodalmat vizsgálom, míg a második részben a szájreklám erejét vizsgálom, amely az Ozora Fesztivál egyik legfontosabb marketingeszköze. Az online közösségi média platformok és a közösségi megosztások szerepét is kiemelem a dolgozatomban. A harmadik részben az élményalapú marketinget és annak szerepét vizsgáljuk a fesztivál sikerében. Az Ozora Fesztivál az élmény alapú marketingre épít, mely a látogatók érzelmi kötődését erősíti és hűségüket növeli. Az eredmények alapján megállapítható, hogy az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing stratégia alkalmazása. A fesztivál szervezői sikeresen felismerték, hogy az élmények és a pozitív érzelmi hatások fontosak a látogatók számára, és ezt sikeresen kihasználják a marketingstratégiájukban. A kutatás eredményei hasznosak lehetnek más fesztiválok és rendezvények szervezői számára is, akik hasonló sikereket szeretnének elérni.