Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jankovics Anna Katalin
További közreműködők: Kovács Dr. András
Kulcsszavak:fast fashion
H&M
online értékesítés
személyes értékesítés
vásárlási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45948

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45948
005 20230803163128.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jankovics Anna Katalin 
245 1 0 |a Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva  |c Jankovics Anna Katalin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A H&M-ről összeségében elmondható, hogy aversenypiacon folyamatosan figyelik az éppen aktuális divatot és trendet ésennek köszönhetően választják ki a célcsoportjukat, ami elsősorban fiatalokbóláll. Abszolút pozitív, hogy egy olyan vállalatról beszélünk, akinek nem sajátmagát helyezi előnybe, hanem a többi embertársait értem ezalatt azalkalmazottakat, vásárlókat. Célcsoportjuk eléréshez az összes média platformonmegjelennek. Weboldaluk letisztult és könnyen értelmezhető és rengeteg pluszérdekes információt nyújt. Alkalmazkodnak a piaci kereslethez, és igyekeznek akereslet és kínálat mérlegét egyensúlyban tartani. A ruházati cikkekértékesítése mellett hangsúlyt fektetnek a többi részlegükre is mint pl. a H&MHome és a dekorkozmetika. A fastfashion márkák közül ők azok, akik a leginkább foglalkoznak akörnyezettudatossággal.  
695 |a fast fashion 
695 |a H&M 
695 |a online értékesítés 
695 |a személyes értékesítés 
695 |a vásárlási szokások 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45948/1/Jankovics%20Anna%20Katalin%20-%20projektmunka%20v%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45948/2/BSc%28BA%29%20-%20MSc%20-%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Jankovics_Anna_Katalin_Kov%C3%A1cs_A.pdf  |z Dokumentum-elérés