Az egyedi értékesítési ajánlatok szerepének vizsgálata a vendéglátó vállalkozások megküzdési stratégiájában
Elmentve itt :
Szerző: | Juhász Krisztina |
---|---|
További közreműködők: | Debreceni János |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | étterem F&B megküzdés stratégia USP változásmenedzsment vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45955 |
Hasonló tételek
A magánbiztosítások szerepe a vállalkozások kockázatkezelési stratégiájában
: Krizsán Máté Illés
: Krizsán Máté Illés
Covid megküzdési módszerek a Völgyhétvégék rendezvénysorozatban - esettanulmány
: Juhász Emese
: Juhász Emese
Vendéglátó vállalkozások vizsgálata vezetői számviteli mutatók alapján
: Olter Dávid
: Olter Dávid
Szerepkonfliktusok a tanári pályán - Megküzdési stratégiák
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
A nárcisztikus személyiség környezetének megküzdési lehetőségei
: Bronz Bettina Nikolett
: Bronz Bettina Nikolett
A családi háttér szerepe a vállalkozások stratégiájában a Raben Group példáján keresztül
: Schöffer Patrícia
: Schöffer Patrícia
Munka Magánélet egyensúlya, megküzdési stratégiák és problémák
: Bojsza Dániel
: Bojsza Dániel
Modern munkahelyi stresszforrások és az ember megküzdési stratégiái
: Dolgoborodov Násztya Kíra
: Dolgoborodov Násztya Kíra
A Z generáció kiégési nehézségei és megküzdési technikái
: Király Sára
: Király Sára
A sikeres üzleti tárgyalás és kommunikáció szerepe a szolnoki székhelyű Tóth Autó gépjárműkereskedelmi vállalkozás értékesítési stratégiájában
: Galó Áron Ferenc
: Galó Áron Ferenc
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
Az outsourcing jelentősége a multinacionális vállalatok stratégiájában
: Kátai Tamás Lajos
: Kátai Tamás Lajos
Vállalkozói megküzdési stratégiák Hogyan képesek a katonai stratégiákat adaptáló és alkalmazó vállalkozók reagálni napjaink dinamikusan változó környezetének kihívásaira, valamint a környezet változékonyságát felhasználva versenyelőnyre szert tenni?
: Balázs Dávid
: Balázs Dávid
Stresszorok és megküzdési stratégiák a jelenléti és az online oktatásban
: Sicre Mathilde Sarolta
: Sicre Mathilde Sarolta
Utazási vállalkozások értékesítési módszereinek változása
: Pivárcsi Benedek
: Pivárcsi Benedek
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
Ukrajna perspektívája az Európai Unió keleti bővítési stratégiájában
: Kincs Gergely
: Kincs Gergely
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Jakubek Dániel
: Jakubek Dániel
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Kralj Alex
: Kralj Alex
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: György Ivett
: György Ivett
A mentálhigiéné szerepe a gyász és krízis feldolgozásban, megküzdési stratégiák
: Selmeczi Márta
: Selmeczi Márta
Az időpontfoglalás szerepe az OTP Bank Nyrt. CRM stratégiájában
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Vendéglátó vállalkozások vizsgálata a változásokhoz való alkalmazkodásuk és a válságból való felépülésük tekintetében
: Juhászné Garics Erika
: Juhászné Garics Erika
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
Élménykeresés a turizmusban Egyedi szálláshelyek népszerűségének vizsgálata Magyarországon
: Sidlovics Eszter
: Sidlovics Eszter
Fluktuáció vizsgálata a vendéglátó szektorban
: Buzár Patrik Gábor
: Buzár Patrik Gábor
Egyedi vállalatirányítási módszertan az OTP Banknál
: Mogyoróssy Kitti Laura
: Mogyoróssy Kitti Laura
A spekuláció szerepének vizsgálata az árutőzsdén
: Abonyi Csaba
: Abonyi Csaba
Egyedi alkalmazásfejlesztése, dokumentálása és bevezetése
: Nagy Alexander István
: Nagy Alexander István
Egyedi alkalmazás fejlesztése és dokumentálása
: Balassa Viktor
: Balassa Viktor
AZ IFRS ALAPÚ EGYEDI BESZÁMOLÓRA VALÓ ÁTÁLLÁS PROBLEMATIKÁJA AZ OLAJIPARBAN
: Hajas Krisztina
: Hajas Krisztina
Az egri vendéglátós munkaerőpiac elvárásainak összevetése a vendéglátó szakképzéssel
: Dobai Ákos Tóbiás
: Dobai Ákos Tóbiás
Márkaelemek szerepének vizsgálata a vendéglátásban
: Páll Tamás
: Páll Tamás
Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában
: Ládi Judit
: Ládi Judit
Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Online marketingkommunikáció alkalmazása az Erste Bank Hungary Zrt. marketingkommunikációs stratégiájában
: Farkas Dominika
: Farkas Dominika
Tematikus utcák helye és szerepe a nagyvárosok kereskedelmi stratégiájában
: Király Éva, et al.
Megjelent: (2015)
: Király Éva, et al.
Megjelent: (2015)
Munkahelyi stressz és kiégés, megküzdési mechanizmusok - A világjárvány hatása a kutatási eredményekre
: Pócza Zoltán
: Pócza Zoltán
Munkahelyi stressz egyénre gyakorolt hatásai munkavállalói szempontból és megküzdési stratégák a gyakorlatban
: Kun Bianka Szidónia
: Kun Bianka Szidónia
Hasonló tételek
-
A magánbiztosítások szerepe a vállalkozások kockázatkezelési stratégiájában
: Krizsán Máté Illés -
Covid megküzdési módszerek a Völgyhétvégék rendezvénysorozatban - esettanulmány
: Juhász Emese -
Vendéglátó vállalkozások vizsgálata vezetői számviteli mutatók alapján
: Olter Dávid -
Szerepkonfliktusok a tanári pályán - Megküzdési stratégiák
: Nagy Dorina -
A nárcisztikus személyiség környezetének megküzdési lehetőségei
: Bronz Bettina Nikolett