A fenntarthatóság és a zöldre mosás megjelenése a kozmetikai termékek piacán
Elmentve itt :
Szerző: | Fenyősi Fruzsina Éva |
---|---|
További közreműködők: | Sarkadi Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fenntarthatóság greenwashing kozmetikai ipar Zöldmarketing zöldre mosás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45959 |
Hasonló tételek
Ökomarketing és a zöldre mosás - elmélet és gyakorlat
: Öhlmann Kristóf
: Öhlmann Kristóf
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia
: Kucsa Cintia
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
ÚJ IRÁNYZATOK MEGJELENÉSE ÉS HATÁSA A SZÉPSÉGIPAR PIACÁN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A NÖVÉNYI ALAPÚ KOZMETIKAI TERMÉKEKRE
: Farkas Bernadett
: Farkas Bernadett
Modern, technológia alapú termékek és szolgáltatások megjelenése az egyéni turizmus piacán
: Erdélyi Barbara
: Erdélyi Barbara
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata
: Rácz Róbert
: Rácz Róbert
Viszonteladás-ösztönzés a professzionális termékek piacán
: Meszes Anna
: Meszes Anna
A gyógyszermarketing sajátosságai a biohasonló termékek piacán
: Jenei Larina
: Jenei Larina
A fenntarthatóság megjelenése a gasztronómiában
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva
: Kovács Anna Éva
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni
: Kácsor Dorina Fanni
Tejhelyettesítő termékek megjelenése és alkalmazása a vendéglátásban
: Zsuga Sára Emese
: Zsuga Sára Emese
A kozmetikai ipar elemzése
: Sajtos Marianna
: Sajtos Marianna
Ökomarketing a kozmetikai iparban
: Gálik Lilla
: Gálik Lilla
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
: Bartus Réka
: Bartus Réka
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, az alkoholfogyasztást szabályozó reklámok hatására
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
A babapelenkák online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre az FMCG-termékek piacán
: Terdik-Maties Cristina
: Terdik-Maties Cristina
A tej és tejtermékek szerepe a helyi termékek piacán és a vendéglátásban
: Patócs Balázs Andor
: Patócs Balázs Andor
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
Fogyasztói érdeklődés az alkoholcsökkentett alternatív termékek piacán Magyarországon és nemzetközi összehasonlításban
: Egyed Mátyás
: Egyed Mátyás
Zeiss szemüveglencsegyártó cég marketingtsratégiájának és kommunikációjának bemutatása az optikai termékek piacán
: Tulipán Laura
: Tulipán Laura
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Fogyasztói magatartás a kozmetikai szolgáltatásoknál
: Gergely Hanna Katalin
: Gergely Hanna Katalin
Helyi termékek és alapanyagok megjelenése a Bocuse d'Or rendezvényen
: Simon Kinga
: Simon Kinga
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
A fenntarthatóság megjelenése a Bunge Zrt. irodai tevékenysége során
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, tekintettel az alkoholfogyasztást szigorító rendelkezések várható bevezetésére.
: Pataki Lőrinc Péter
: Pataki Lőrinc Péter
Fogyasztói szokások és attitűdök az élelmiszeripari hungarikumok és magyar termékek piacán Az etnocentrizmus szerepe az élelmiszerfogyasztásban
: Lenkei Judit
Megjelent: (2013)
: Lenkei Judit
Megjelent: (2013)
Vállalati társadalmi felelősségvállalás a kozmetikai iparban
: Püspöki Kitti
: Püspöki Kitti
A Sanofi Zrt. független patikáknak nyújtott kereskedelmi akcióinak stratégiája az OTC termékek piacán
: Csobot Lujza
: Csobot Lujza
A HUPX Csoport hosszú távú fizikai szállítású termékek piacán kereskedett termékek esetleges pénzügyi eszközzé nyilvánításával járó kockázatok feltárása és elemzése
: Töreki Richárd
: Töreki Richárd
A fenntarthatóság és a környezettudatosság megjelenése Németországban lakossági és vállalati szinten
: Ládi Eszter Kata
: Ládi Eszter Kata
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
Környezettudatosság, környezetbarát termékek jelentősége, és ezek megjelenése a hazai vásárlói szokásokban
: Sipőcz Mónika
: Sipőcz Mónika
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Új Termék Bevezetése a Magyar Kozmetikai Iparban
: Gaál Patrik
: Gaál Patrik
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
Hasonló tételek
-
Ökomarketing és a zöldre mosás - elmélet és gyakorlat
: Öhlmann Kristóf -
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra -
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia -
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra -
ÚJ IRÁNYZATOK MEGJELENÉSE ÉS HATÁSA A SZÉPSÉGIPAR PIACÁN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A NÖVÉNYI ALAPÚ KOZMETIKAI TERMÉKEKRE
: Farkas Bernadett