A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fazekas Norbert
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
biológia
reklám
video
videotechnika
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45960

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45960
005 20230803163145.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fazekas Norbert 
245 1 2 |a A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata  |c Fazekas Norbert  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Ez a kutatás azért készült, hogy felmérje a videó tartalmak fogyasztóinak preferenciájátaz auditív és vizuális elemek közötti szinkron iránt. A neuromarketing biológiai jellegébőladódó univerzalitás végett a szakirodalom megismerése által feltételezett egyhangú szinkronszimpátia beigazolódott. Kutatásban 14 videót 7 videó párosra bontva prezentáltam, melyekből a szimpatikusabbat kellett kiválasztani. Az átlagos szinkron preferencia 85,3%. A legkevésbé szinkron preferált (83,3% 5. páros) és a leginkább szinkron preferált videó páros (87,9% 2. páros) közti eltérés4,6%. Ami a pozitív szinkron preferencia skálán 9,2%. Ez az intervallum azt mutatja, hogy akitöltők nagy része videótól függetlenül preferálja a szinkront. Minimum 66,6% a pozitív szinkron preferencia, maximum 75,8%, és átlagban 70,6%. 
695 |a 7P modell 
695 |a biológia 
695 |a reklám 
695 |a video 
695 |a videotechnika 
695 |a zene 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45960/1/V%C3%A9gleges%20Szakdolgozat%20Fazekas%20Norbert%20W5SK2Y.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45960/2/BSc%28BA%29%20-%20MSc%20-%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Fazekas_Norbert_Kov%C3%A1cs_A.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45960/3/Fazekas%20Norbert%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés