A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Fazekas Norbert |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 7P modell biológia reklám video videotechnika zene |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45960 |
Hasonló tételek
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Tabutémák az auditív médiában
: Fülöp Norina
: Fülöp Norina
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn
: Magyar Adrienn
Japán és Olaszország viselkedéstechnikai elemeinek vizsgálata
: Major Nikolett
: Major Nikolett
A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata
: Kerék Viktória
: Kerék Viktória
Értékrend, élelmiszerfogyasztói preferencia és a szolgáltatás-választás indítékai közötti összefüggések a hazai munkahelyi étkezés piacán
: Fodor Mónika
Megjelent: (2010)
: Fodor Mónika
Megjelent: (2010)
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Egyedi tőkepiaci portfólió kialakítása és elemeinek elemzése
: Lőrincz Dávid
: Lőrincz Dávid
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Sugár Mozi külső környezeti elemeinek elemző bemutatása
: Balázs Márk
: Balázs Márk
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
Egy tanácsadást szolgáltató vállalkozás cégfilozófiai elemeinek elemző bemutatása
: Faragó Barbara Linda
: Faragó Barbara Linda
A nemzetközi számviteli rendszerek egyes elemeinek vizsgálata és alkalmazása a hazai gyakorlatban
: Pásztor Anita
: Pásztor Anita
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment elemeinek vizsgálata egy multinacionális vállalat esetében-A motiváció változása
: Musinszki Bernadett
: Musinszki Bernadett
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
A projekt alapú oktatás intézményi implementációját segítő kézikönyv szükséges tartalmi elemeinek vizsgálata
: Dági Mónika
: Dági Mónika
A szolgáltatás kiterjesztett elemeinek szerepe a Semmi Extra esetében
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
A standardizálás és a vizuális eszközök alkalmazásának és hatásának vizsgálata a Robert Bosch Kft.-nél
: Csuti Bernadett
: Csuti Bernadett
Gyártásvezetés és produceri munka a számítógépes animáció és a vizuális effektek világában
: Aszmann Szilvia Renáta
: Aszmann Szilvia Renáta
A provokatív reklámok
: Balázs Réka Blanka
Megjelent: (2008)
: Balázs Réka Blanka
Megjelent: (2008)
A művészi reklámok
: Hajdú Flóra Anna
: Hajdú Flóra Anna
Az ambient reklámok
: Csengeri Dóra
Megjelent: (2013)
: Csengeri Dóra
Megjelent: (2013)
Társadalmi célú reklámok
: Katona Sára
: Katona Sára
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella
: Péntek Izabella
A marketingkommunikáció eszközrendszerének részletes bemutatása a reklámok viszonylatában és hatásainak vizsgálata a Z generációra.
: Kató Norbert
: Kató Norbert
Reklámok és pszichológia Az emberi döntésekre gyakorolt hatások vizsgálata
: Domján Ramóna
: Domján Ramóna
E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
Hasonló tételek
-
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia -
Tabutémák az auditív médiában
: Fülöp Norina -
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn -
Japán és Olaszország viselkedéstechnikai elemeinek vizsgálata
: Major Nikolett -
A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata
: Kerék Viktória