Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zimányi Dániel
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
értékesítés
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
online értékesítés
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45965
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom elméleti háttere a vásárlói és fogyasztói magatartás, az Engel 5 lépcsős modell bemutatásával. A dolgozat tartalmazza az offline és online értékesítést, emellett a Multi és Omnichannel stratégiák közötti kapcsolatot vizsgáltam. A szakdolgozatom fő témája a parfümvásárlási szokások. A parfümvásárlási szokásokat kezdetben szakirodalmakon keresztül dolgoztam fel, majd a továbbiakban egy kérdőív kutatást készítettem el, amit a közösségi médiában osztottam meg. A kérdőívem fő témája az online és offline parfümvásárlási szokások. Ezek összehasonlítása után a Superz parfüm márkát elemeztem. Végezetül pedig összegeztem a kutatásban kapott eredményeket, és konklúziót vontam.