Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zimányi Dániel
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
értékesítés
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
online értékesítés
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45965

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45965
005 20230803163151.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Zimányi Dániel 
245 1 0 |a Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül  |c Zimányi Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom elméleti háttere a vásárlói és fogyasztói magatartás, az Engel 5 lépcsős modell bemutatásával. A dolgozat tartalmazza az offline és online értékesítést, emellett a Multi és Omnichannel stratégiák közötti kapcsolatot vizsgáltam. A szakdolgozatom fő témája a parfümvásárlási szokások. A parfümvásárlási szokásokat kezdetben szakirodalmakon keresztül dolgoztam fel, majd a továbbiakban egy kérdőív kutatást készítettem el, amit a közösségi médiában osztottam meg. A kérdőívem fő témája az online és offline parfümvásárlási szokások. Ezek összehasonlítása után a Superz parfüm márkát elemeztem. Végezetül pedig összegeztem a kutatásban kapott eredményeket, és konklúziót vontam. 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a értékesítés 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a online értékesítés 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45965/1/Parf%C3%BCmv%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si%20szok%C3%A1sok%20a%20Superz%20m%C3%A1rka%20p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n%20kereszt%C3%BCl%20%284%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45965/2/BSc%28BA%29%20-%20MSc%20-%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Zim%C3%A1nyi_D%C3%A1niel_Kov%C3%A1cs_A.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45965/3/Zim%C3%A1nyi%20D%C3%A1niel.pdf  |z Dokumentum-elérés