Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Zimányi Dániel |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem értékesítés fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség online értékesítés vásárlói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45965 |
Hasonló tételek
Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése
: Halmi Petra
: Halmi Petra
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Tchibo áruházlánc példáján keresztül
: Fejes András Péter
: Fejes András Péter
Vásárlási szokások vizsgálata a Shoe-manic példáján keresztül
: Vas György Andor
: Vas György Andor
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Az ital fogyasztási szokások bemutatása koktélbárok példáján keresztül
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
A kereskedelmi márka és vásárlói szokások vizsgálata a Metro Kereskedelmi Kft. tevékenységében
: Bártfai Dénes
: Bártfai Dénes
Borfogyasztási szokások és a BalatonBor márka ismertetése, marketingkommunikációja a magyar borpiacon
: Jankó Zsombor
: Jankó Zsombor
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
E-kereskedelem szerepe a logisztikában
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
A dermokozmetikai piac és az Eucerin márka elemzése marketing és vásárlói szokások szempontjából
: Szivák Márk
: Szivák Márk
A mosószer vásárlási szokások vizsgálata és az Ariel márka ismertségi és elégedettségi felmérése
: Takács Ágnes
Megjelent: (2013)
: Takács Ágnes
Megjelent: (2013)
Az egészségtudatos fogyasztói szokások vizsgálata a LOHAS szegmens példáján keresztül
: Augusztin Diána
: Augusztin Diána
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
: Szöllősi Zsófia
: Szöllősi Zsófia
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
A márka hűség, árérzékenység és árrugalmasság hatása a Cserháti és Társa Kft példáján keresztül.
: Cserháti Péter Zoltán
: Cserháti Péter Zoltán
A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül
: Cseh Panna
: Cseh Panna
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
„Urlaub in Österreich – Üdülés Ausztriában márka" menedzsmentjének hatékonysága Magyarországon Zell am See és Osttirol példáján keresztül
: Fekete Barbara
: Fekete Barbara
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
A vásárlási szokások felmérése a mezőgazdasági gépek piacán a Komáromigép Kft. példáján keresztül
: Komáromi Bianka
: Komáromi Bianka
A márka hatása a generációk vásárlási döntéseire a Pandora ékszerek példáján
: Füzes-Sárközi Panna
: Füzes-Sárközi Panna
Online fogyasztói szokások elemzése az alvást elősegítő készítmények terén a Nottevit példáján keresztül
: Baksa Bianka Barbara
: Baksa Bianka Barbara
A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül
: Schwarczkopf Léna
: Schwarczkopf Léna
Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
A felelős márka kétarcúsága
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
Vásárlási szokások vizsgálata a G-Star üzlet példáján
: Bordás Csenge
: Bordás Csenge
A Renault magyarországi újrapozícionálásának bemutatása a márka marketing mixén keresztül
: Leimeter Ditta
: Leimeter Ditta
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
A márka és a fogyasztói kapcsolatok építése a magyarországi McDonald's példáján
: Mécs Blanka
: Mécs Blanka
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
Az Áderor márka tervezése
: Heltai Tamás
: Heltai Tamás
Michael Jordan mint márka
: Somogyvári Ádám
: Somogyvári Ádám
Supercharge - Márka vagy ígéret?
: Rabóczki Gábor
: Rabóczki Gábor
Hasonló tételek
-
Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése
: Halmi Petra -
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő -
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka -
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Tchibo áruházlánc példáján keresztül
: Fejes András Péter -
Vásárlási szokások vizsgálata a Shoe-manic példáján keresztül
: Vas György Andor