A vidéki, könnyűzenei kisfesztiválok szerepe és fejlesztési stratégiája a Fishing On Orfű és a Bánkitó fesztivál példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Etzl Regina |
---|---|
További közreműködők: | Róbert Nóra |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fejlesztés(ek) fesztivál rendezvény(ek) rendezvényszervezés turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45967 |
Hasonló tételek
A Fishing on Orfű fesztivál hatása Orfű turizmusára
: Nagy Viktória Flóra
: Nagy Viktória Flóra
Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
A fenntarthatóság vizsgálata a magyarországi kis fesztiválokon – a Bánkitó Fesztivál és a Gyüttment Fesztivál példáján keresztül
: Gerstner Katalin
: Gerstner Katalin
Fish consumption and fish market in Hungary
: Zatko Gergely
: Zatko Gergely
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili
: Csányi Nikoletta Lili
A könnyűzenei fesztiválok társadalomra gyakorolt hatásai - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound Fesztivál tükrében
: Gergely Bianka
: Gergely Bianka
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
The popularity of the Baja Fish Soup festival and its impact on the city
: Farkas Gréta
: Farkas Gréta
Az Y és Z generáció fesztivállátogatási szokásai a hazai, nyári könnyűzenei fesztiválok dimenziójában - A Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Lengyel Dóra
: Lengyel Dóra
Orfű turizmusa, a helyi TDM működése és szerepe az idegenforgalmi és Európai Uniós fejlesztések tekintetében
: Hadobás Katalin
: Hadobás Katalin
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
: Mihály Zoltán
: Mihály Zoltán
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Jövőbeni kecskeméti egyetemi fesztivál megvalósítási stratégiája és lehetőségének vizsgálata
: Kovács Marcell Zoltán
: Kovács Marcell Zoltán
Marketingkommunikáció a magyar könnyűzenei iparban
: Mészáros Kitti Katalin
: Mészáros Kitti Katalin
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea
: Fazekas Dorotea
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna
: Parapatics Panna
Könnyűzenei fesztiválok szervezésének jövőbeni kihívásai a Sziget Zrt. példáján keresztül
: Slang Erik
: Slang Erik
Sziget Fesztivál online marketing stratégiája, ennek hatása a látogatottságra és jegyeladásra
: Kocsis Réka Viktória
: Kocsis Réka Viktória
Könnyűzenei fesztiválok gazdasági hatásai Magyarországon
: Boumoujahed Dávid
: Boumoujahed Dávid
Marketing szerepe a vidéki turizmusban
: Németh Veronika
: Németh Veronika
A Somlói borvidék turizmusának fejlesztési stratégiája
: Kutas Alexandra
: Kutas Alexandra
Hazai könnyűzenei fesztiválok marketingkomunnikációjának fogyasztói megítélése a Sziget Kulturális Szervezőiroda fesztiváljain keresztül
: Boros Regina
: Boros Regina
A Telekom Volt Fesztivál fejlesztési és újrapozícionálási lehetőségeinek bemutatása
: Hajcser Eszter Patrícia
: Hajcser Eszter Patrícia
A könnyűzenei export imázsformáló szerepe. A Magyar Zenei Exportiroda
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
Könnyűzenei koncertek hatása az utazási döntésre
: Fülöp Réka
: Fülöp Réka
Hivatásturizmus a vidéki szálláshelyeken
: Antal Gábor
: Antal Gábor
Summerfest, mint nemzetközi folklórfesztivál jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Krizsik Kata
: Krizsik Kata
Könnyűzenei fesztiválok és komolyzenei rendezvények fogyasztói trendjei
: Bölecz Máté
: Bölecz Máté
A hazai könnyűzenei élet újmediális kapcsolata a vásárlásösztönzéssel
: Suta Máté Zoltán
: Suta Máté Zoltán
A szponzoráció szerepe a fesztiválszervezésben a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Kovács Debóra
: Kovács Debóra
A vidéki turizmus szerepe Kozárd település fejlődésében
: Buzamanisz Attila
: Buzamanisz Attila
Vidéki online ételrendelés népszerűsége
: Gesztesi Barnabás
: Gesztesi Barnabás
A Telekom Volt Fesztivál szállás lehetőségeinek elemzése és azok fejlesztési lehetőségei
: Menyhárt Krisztina
: Menyhárt Krisztina
A Sziget Fesztivál kultúraközvetítő szerepe
: Kiss Nándor
: Kiss Nándor
A Sziget Fesztivál kultúraközvetítő szerepe
: Sugár János Szilveszter
: Sugár János Szilveszter
A vidéki turizmus fejlesztésének kérdései
: Szilágyi Anett
: Szilágyi Anett
Fesztiválok egészségügyi biztosítása a Sziget Fesztivál példáján bemutatva
: Tóth Bernadett Ilona
: Tóth Bernadett Ilona
Az egyediség és a médiaérdeklődés összefüggései a könnyűzenei színtéren
: Tüzes Mátyás Gergő
: Tüzes Mátyás Gergő
Hasonló tételek
-
A Fishing on Orfű fesztivál hatása Orfű turizmusára
: Nagy Viktória Flóra -
Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra
: Kónya Bernadett Zsuzsanna -
A fenntarthatóság vizsgálata a magyarországi kis fesztiválokon – a Bánkitó Fesztivál és a Gyüttment Fesztivál példáján keresztül
: Gerstner Katalin -
Fish consumption and fish market in Hungary
: Zatko Gergely -
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili