A mesterséges intelligencia megjelenése a szállodaiparban és humán erőforrás gazdálkodásra való hatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Bence Zsolt
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:humán erőforrás
humán erőforrás gazdálkodás
mesterséges intelligencia
okos hotel
smart hotel
szállodaipar
vendégélmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45970
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat célja,hogy összefoglalja a mesterséges intelligencia (MI) hatását a szállodaiparbanés a humán erőforrás gazdálkodásban. Áttekintésre kerül az MIalapfogalmai, jelentősége, szintjei, majd az MI alkalmazása a szállodaiparban,mint például a chatbotok vagy a robotok. A második részben szakmai interjúk alapján adolgozat elemezi az MI alkalmazásának előnyeit és kihívásait, a költségeklehetséges csökkentését, a hatékonyság növelését és a vendégélmény javítását,valamint, hogy a mesterséges intelligencia milyen hatással lehet a humánerőforrásra. Összességében a dolgozat bemutatja az MI alkalmazásának előnyeités kihívásait a szállodaiparban és a humán erőforrás gazdálkodásban, és arraösszpontosít, hogy az MI hogyan befolyásolja a szállodaipar és a humánerőforrás kezelését.