Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Urbán Dorka
További közreműködők: Róbert Nóra
Kulcsszavak:kommunikáció
konferencia
rendezvények
rendezvényszervezés
vállalati szakmai rendezvények
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45997
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkám témája a corporate rendezvényekszerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában, illetve, hogy egyrendezvényszervező ügynökség hogyan szervezi meg az ilyen típusú rendezvényt,mik a vállalatnak a céljai. Azért ezt a témát választottam, mert már nagyonrégóta szeretném megismerni a rendezvényszervezés világát, és a szakmaigyakorlat keretein belül lehetőségem nyílt arra, hogy betekintést nyerjek atémábaA projektmunkámban be szeretném bemutatni magát arendezvényszervezői céget, ahol dolgoztam, és a COVID járvány okoztavisszaeséseket a rendezvénypiacon. További téma az elméleti háttér, tehát arendezvény, rendezvényszervezés fogalma, típusai illetve a szervezés fázisai,szakaszai. A fő téma, amit kifejtek az a Corporate rendezvények szerepe éscélja a vállalatok belső kommunikációjában, jelen esetben a ConceptFlow Kft. ésaz ügyfelei között, amelyben a vizsgálat a B2B rendezvények felé irányul.Szeretnék kitérni arra is, hogy ezek a rendezvények milyen szerepet töltenek beebben, mik a népszerűbb illetve a kevésbé népszerűbb rendezvények. Bemutatásrakerül a vállalati rendezvényeken kívül a belső kommunikáció szerepe. Acorporate rendezvényeken belül ki szeretnék térni a konferenciákra illetve azegyéb céges rendezvényekre, amelyek egy vállalat számára fontosak a kapcsolatoképítésében. Bemutatom a konferenciaszervezés lépéseit, valamint azokat aszolgáltatókat, alvállalkozókat akik elengedhetetlen elemei egy ilyenrendezvény lebonyolításához. Mélyinterjúm során ezekre a kérdésekre a cégenbelül kerestem a választ, megkérdeztem a senior rendezvényszervezőt illetve acég vezetőjét ebben a témában.