Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Budai Mihály Tamás
További közreműködők: Taralik Krisztina
Kulcsszavak:kisüzemek
marketing
piackutatás
söripar
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46006

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg46006
005 20230803163249.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Budai Mihály Tamás 
245 1 0 |a Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése  |c Budai Mihály Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámtémája újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történőbevezetése, ennek kapcsán a piaci helyzet áttekintése, a begyűjtött információkelemzése és értékelése az induló vállalkozás szempontjából. Dolgozatombanmegvizsgálom, hogy egy új kisüzemi sörfőzde elindításakor milyen piacikörnyezettel találkozunk, milyen a keresleti és kínálati oldal, valamint, hogymilyen marketing eszközökkel lehet a már meglévő sörfőzdék mellettérvényesülni. Mindezeket az elemzéseket nem egy konkrét vállalkozásesetében készítettem, általánosságban vázoltam, hogy mik azok a tényezők, amikbefolyásolhatják az új sörfőzde termékeinek eladását. 
695 |a kisüzemek 
695 |a marketing 
695 |a piackutatás 
695 |a söripar 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Taralik Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46006/1/Projektmunka_BM.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46006/2/Budai%20Mih%C3%A1ly.pdf  |z Dokumentum-elérés