A sales és a márkahűség kapcsolata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sebestyén Virág
Other Authors: Dobó Róbert
Kulcsszavak:értékesítés
kapcsolatépítés
márka
márkahűség
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46041

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg46041
005 20230803163336.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sebestyén Virág 
245 1 2 |a A sales és a márkahűség kapcsolata  |c Sebestyén Virág  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A sales és a márkahűség kapcsolatának vizsgálata a szállodaiparon belül a dolgozat témája. Kutatásomban szakirodalmak és mélyinterjúk segítségével próbálom kutatási kérdéseimet megválaszolni. Kutatási kérdéseim: A sales hogyan segíti a márkahűség folyamatát? Szálláshely szolgáltatásnál milyen váltási költségeket lehet beépíteni? Ügyfélúttal hogyan lehet márkahűséget építeni? Ezekre a kérdésekre leginkább a mélyinterjú adott választ, ahol a szállodaiparon belül dolgozó értékesítési osztályon foglalkoztatottakkal beszélgettem, és kérdezgettem őket a márkahűség fontosságáról számukra.  
695 |a értékesítés 
695 |a kapcsolatépítés 
695 |a márka 
695 |a márkahűség 
695 |a szállodaipar 
700 1 |a Dobó Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46041/1/Projektmunka%202023%20-%20Sebesty%C3%A9n%20Vir%C3%A1g.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46041/2/BA%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20Sebesty%C3%A9n%20Vir%C3%A1g.pdf  |z Dokumentum-elérés