A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bödő Kinga Viktória
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:cégtörténet
humán erőforrás
közösségi média
marketingkommunikáció
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46053

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg46053
005 20230803163353.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bödő Kinga Viktória 
245 1 2 |a A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül  |c Bödő Kinga Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban ismertettem magát a humán erőforrási piacot. Majdbemutatom gyakorlati helyemet. Kitérek választott témámra aközösségi médiák szerepére, hasznosságára és használatának lehetőségeire. Célkitűzéseimmel rávilágítottam, hogy amarketingkommunikáció a 21. században mennyire fontos tényező. Dolgozatomesetében a vállalat marketingkommunikációjára helyezem a fő hangsúlyt. Versenytársakra ésa közösségi média lehetőségeinek előnyeire egy munkaerő kölcsönzői és közvetítői cégesetében. 
695 |a cégtörténet 
695 |a humán erőforrás 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46053/1/B%C3%B6d%C5%91-Kinga-%20Vikt%C3%B3ria-2023.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46053/2/B%C3%B6d%C5%91%20Kinga%20BA%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés