A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül
Elmentve itt :
Szerző: | Bödő Kinga Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | cégtörténet humán erőforrás közösségi média marketingkommunikáció SWOT-elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46053 |
Hasonló tételek
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana
: Becze Diana
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett
: Rakita Nikolett
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás
: Széphelyi Tamás
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
: Brachna Renáta
: Brachna Renáta
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
: Soós Zsófia Beatrix
: Soós Zsófia Beatrix
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia
: Báló Júlia
Időtényező szerepe logisztikai szolgáltatónál
: Bernáth Gyula Bence
: Bernáth Gyula Bence
A közösségi médiák szerepe az online kampánytervezésben
: Csizmadia Dorina
: Csizmadia Dorina
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Kulcsár Bianka
: Kulcsár Bianka
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Compliance tevékenység egy könyvelési szolgáltatónál
: Szabó László
: Szabó László
Folyamatoptimalizáció egy modern logisztikai szolgáltatónál
: Kakas Norbert
: Kakas Norbert
A versenyképesség megőrzésének eszközei és lehetőségei egy magyar logisztikai szolgáltatónál
: Fábián Tamás
: Fábián Tamás
Belső ügyfélkoncepció vizsgálata egy közüzemi szolgáltatónál
: Magyar Henriett
: Magyar Henriett
Küldemények késésének okai egy logisztikai szolgáltatónál
: Szalai Sándor
: Szalai Sándor
A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Lantos-Németh Andrea
: Lantos-Németh Andrea
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Dashboardok használatának lehetőségei a controllingban
: Csapó Anna Katalin
: Csapó Anna Katalin
A felhő használatának lehetőségei a projektmenedzsmentben
: Koncz Zsanett
: Koncz Zsanett
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Az outsourcing bemutatása egy vezető számviteli szolgáltatón keresztül, működése a gyakorlatban
: Vaskuti Lőrinc
: Vaskuti Lőrinc
Az infokommunikációs eszközök használatának lehetőségei a szakmunkás képzésben
: Kleisz Mihály
: Kleisz Mihály
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A coaching szükségessége és hasznossága az OTP Banknál
: Chernel Imre
: Chernel Imre
Adattárházak gyakorlati alkalmazása - Integrált Customer Experience Management rendszer egy nemzetközi távközlési szolgáltatónál
: Csaba Tamás
: Csaba Tamás
A humán controlling megvalósulási gyakorlata és fejlesztési lehetőségei a KÉSZ cégcsoporton belül, különös tekintettel az elégedettségi felmérésre fókuszálva.
: Pánczél Dávid László
: Pánczél Dávid László
Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A self-service HR adatlekérdezés hasznossága a modern vállalati környezetben
: Gősi Bence
: Gősi Bence
A digitalizáció fejlődése, annak hasznossága Különös tekintettel a személyi jövedelemadóra
: Finta Réka Ildikó
: Finta Réka Ildikó
A humán stratégia szerepe a vállalatok életében A MOL-Csoport humán stratégiájának bemutatása
: Holló Petra
Megjelent: (2007)
: Holló Petra
Megjelent: (2007)
Az üzleti intelligencia használatának szerepe és annak jelentősége a vállalatok döntéshozatalában
: Ábele Nóra
: Ábele Nóra
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Vállalatirányítási rendszerek használatának előnyei logisztikai környezetben
: Csiki Attila
: Csiki Attila
Gépi tanulással kapcsolatos platform használatának előnyei
: Baji Attila
: Baji Attila
Adatvizualizáció felhasználási lehetőségei egy vállalat humán erőforrásainak hatékonyságnövelése érdekében
: Farkas Adél
: Farkas Adél
A csekk történeti áttekintése és használatának problémái
: Perjési Nóra
: Perjési Nóra
Hasonló tételek
-
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András