The impact of the European Capital of Culture program on the classical music industry presented through Mons2015, LW2018, and VEB2023
Elmentve itt :
Szerző: | Gáll Isis |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | classical music cultural economics cultural marketing European Capital of Culture marketing in a cultural sphere |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46057 |
Hasonló tételek
Communication about music events in Vietnam (Case of 5 outstanding music events in Vietnam from 1/2023 to 12/2023)
: Nguyen Minh Hanh Quyen
: Nguyen Minh Hanh Quyen
The importance of cultural policy in the European Union through the example of 'European Capitals of Culture' initiative
: Sárdi Tünde
: Sárdi Tünde
A Hungaroring Classic marketingkommunikációja
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Today's 'sharing economy' presented through the example of Airbnb platform
: Máray Dominika Mária
: Máray Dominika Mária
The development of classical factoring contracts and their role in Hungary
: Bíró Félix
: Bíró Félix
The Responsiveness of Vietnam’s Monetary Policy to Global Dynamics from 2018 to 2023
: Phan Minh Anh
: Phan Minh Anh
Popularity of cruise holidays and major threats to the industry Presented through the Hungarian market
: Tasi Tamara
: Tasi Tamara
SUSTAINABILITY OF SMALL TOURISTIC FIRMS IN HUNGARY THROUGH THE PRESENTATION OF APARTMENTS IN BUDAPEST COMPANY.
: Csatlós Kármen Anna
: Csatlós Kármen Anna
Music FM
: Halász Lajos
: Halász Lajos
A Gastrofestival Europe Service marketingkommunikációs tevékenysége 2015-2018 között
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
The effects of subscription-based music streaming services on the music industry
: Mohamad Ali Mahdi
: Mohamad Ali Mahdi
The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
: Tóth Ágnes Gabriella
: Tóth Ágnes Gabriella
Pilgrim tourism in the 21st century presenting through accommodations on the Hungarian Saint James Way
: Patócs Réka
: Patócs Réka
The appearance of the home-like experience on the Corvin Promenade, through the presentation of the development of Corvin Lux Aparthotel
: Pallos Réka
: Pallos Réka
Presentation of the annual audit procedure and financial duties of Atlantic Books Ltd through the introduction of the publishing industry
: Baranyai Csilla
: Baranyai Csilla
Presentation of the annual audit procedure and financial duties of Atlantic Books Ltd through the introduction of the publishing industry
: Baranyai Csilla
: Baranyai Csilla
A Leno Classic Pizzéria itallapjának bemutatása, elemzése értékesítési szempontból
: Szabó Richárd Ervin
: Szabó Richárd Ervin
Márkaépítés és márkastratégia a Magic Hair Classic kapszula esetében
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
Venture Capital in Hungary
: Szirbek Ádám
: Szirbek Ádám
Venture Capital in Hungary
: Szirbek Ádám
: Szirbek Ádám
Representation of cultures through food gastro-tourism in the 21th century /
: Gajdács Ádám
: Gajdács Ádám
What is the Effect of Music on Purchasing Behavior?
: FAKHREDDINE YOUSSEF
: FAKHREDDINE YOUSSEF
The Interference of Culture and Tourism Through the Example of Turkey
: Ádám Petra
: Ádám Petra
Cultural Differences between Asia (mainly in Confucius effect) and Europe in Business Presentation Skills
: Qin Weiwei
: Qin Weiwei
The Hungarian capital export from transition period till today. The capital export of MOL plc.
: Frank Emese
: Frank Emese
Robert Bosch Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzete 2015. év és 2018. év között
: Dömők Vivien
: Dömők Vivien
HACCP ELEMZÉSE A MUSIC BOWLING ÉTTEREMBEN
: Fail Dóra
: Fail Dóra
Changing need for physical instruments in music production
: Prohászka Zsolt
: Prohászka Zsolt
Panaszszituáció kezelése a Mezzo Music Étteremben
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Investigating the influence of live music on restaurant consumption
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Digital and Online Marketing Communication in the Music Industry
: Kricsfalussy Bálint
: Kricsfalussy Bálint
A hálózatbővítés nehézségei a BMW Magyarország hálózatában a Bavarian Classics szervizpont példáján keresztül
: Miklán András Tamás
: Miklán András Tamás
Comparison of the European and U.S capital markets
: Otgongerel Zayasaikhan
: Otgongerel Zayasaikhan
The performance of the European venture capital market
: Ruska Bernadett Kinga
: Ruska Bernadett Kinga
Comparison of the European and US capital markets
: Gábor Tibor
: Gábor Tibor
The influence of-Basel standards on the capital adequacy
: Molnár Kincső Emese
: Molnár Kincső Emese
Economic importance of coffee culture through catering businesses
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A faktoring és a GE Capital - Working Capital Solutions faktoring tevékenysége az EMEA régióban
: Andrási Gábor Bálint
: Andrási Gábor Bálint
The present and the future of e-commerce online marketing tools at DHL
: Balogh Csenge
: Balogh Csenge
Hasonló tételek
-
Communication about music events in Vietnam (Case of 5 outstanding music events in Vietnam from 1/2023 to 12/2023)
: Nguyen Minh Hanh Quyen -
The importance of cultural policy in the European Union through the example of 'European Capitals of Culture' initiative
: Sárdi Tünde -
A Hungaroring Classic marketingkommunikációja
: Kovács Eszter -
Today's 'sharing economy' presented through the example of Airbnb platform
: Máray Dominika Mária -
The development of classical factoring contracts and their role in Hungary
: Bíró Félix