Mosoly a Front Office pult mögött, avagy egy recepciós mindennapjai

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Takács Stefánia Mária
Other Authors: Bártfai Endre
Kulcsszavak:értékesítés
Front Office
porta
recepció
szálláshely-szolgáltatás
szálláshelyek
szállodaipar
vendégelégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46061
Description
Abstract:Kutatásom során első sorban a vendégelégesettséget vizsgáltamés ehhez áttekintést nyújtottam a szállodaipar rendszerének működéséhez.Részletes leírást készítettem a szállodai alkalmazottakkal szembenielvárásokról és hogy mennyire számít a dolgozók hozzáállása a vendégekhez. Bemutatásrakerültek még a Front Office feladatok, hiszen ez a részleg az a, amelyik alegtöbb kapcsolatot tartja a vendégekkel.Készítettem egy kérdőívet a potenciális vendégeknek, arról,hogy mi befolyásolja őket a szálláshely választáskor, és egy mélyinterjút egykedves recepciós kollégámmal. Projektmunkámban ezeket is elemzem.