Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
Elmentve itt :
Szerző: | Papp Anikó |
---|---|
További közreműködők: | Fábián Tamás |
Kulcsszavak: | 21. század fenntartható fogyasztás szállodaipar technológia turisztika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46082 |
Hasonló tételek
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill Szálloda Housekeeping tevékenysége
: Zátrok Renáta Mónika
: Zátrok Renáta Mónika
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Innovatív fizetési megoldások
: Hegedüs Judit
: Hegedüs Judit
Innovatív mobilfizetési megoldások
: Széplaki Péter
: Széplaki Péter
Smart City Megoldások
: Rusu Márk
: Rusu Márk
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Innovatív oktatási megoldások fenntarthatóság a BGE-n
: Szegedi Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
: Szegedi Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
Innovatív megoldások a KKV szektorban
: Müller Patrik
: Müller Patrik
Housekeeping részleg bemutatása az Ibis/Mercure Budapest Castle Hillben
: Pál Szilvia
: Pál Szilvia
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória
: Csurgai Viktória
Szállodai rendezvényszervezés, housekeeping a Novotel Budapest City szemszögéből
: Rideg Izabella
: Rideg Izabella
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Webalkalmazás, és weblapfejlesztési lehetőségek, IT-oldali technológiai megoldások
: Raguczky Norbert
: Raguczky Norbert
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill szálloda MICE területén történt változások 2019 és 2023 között
: Őrsi Csenge
: Őrsi Csenge
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
Innovatív logisztikai megoldások a városi áruellátás problémájára
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Lehetséges problémák a Novotel Danube szálloda housekeeping részlegén
: Tar Cintia
: Tar Cintia
A Mercure Korona Hotel Housekeeping részlegének bemutatása és munkaerő-piacának vizsgálata
: Balás Kitti
: Balás Kitti
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
Innovatív megoldások a projektkontrollingban - mutatószámoktól az informatikai támogatásokig
: Toldi Lill
: Toldi Lill
A Housekeeping emberi erőforrás szükségletei a Novotel Budapest City szállodában
: Varga Nikolett
: Varga Nikolett
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
A szállodai értékesítés tevékenysége és szerepe a Mercure Budapest City Centerben
: Gubán Zsanett
: Gubán Zsanett
Hasonló tételek
-
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin -
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna -
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella -
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra -
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett