Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tasi Dorka
További közreműködők: Hegedüs Sára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fenntartható fejlődés
KLM
közösségi média
légiközlekedés
netnográfia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46084
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom fő témaköre a fenntarthatóság és fenntarthatósági marketingkommunikáció, amit a KLM példája alapján mutattam be. A fenntarthatóság ma elengedhetetlen része az életünknek és a vállalatok életében is. Hiszen számos olyan kihívással szembesülünk, amely fenyegeti a bolygónk, társadalmunk jövőjét. Fontos, hogy összekapcsoljuk a társadalmi, gazdasági és környezeti kihívásokat és olyan megoldásokat találjuk, amelyek hosszú távon fenntarthatók. A vállalatok életében is különösen fontos, hogy hosszú távon tudjanak működni, miközben csökkentik a negatív hatásokat a környezetre és a társadalomra. Egy fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalatnak, mint a KLM kiemelt figyelmet kell fordítania a kommunikációjára, hogy növeljék a fogyasztók tudatosságát, valamint, hogy példát mutassanak a többi légitársaságnak, vállalatnak. Számos lehetőség áll a vállalatok számára, hogy elkötelezettségüket a fenntarthatóság iránt megosszák a fogyasztókkal. Ma az egyik legeredményesebb információ megosztásra szolgáló felület a social média. Ugyanis a közösségi média jelentősen hozzájárul az információk gyors terjedéséhez, a közvetlen kommunikáció kezdeményezéséhez, és a kapcsolattartás megteremtéséhez. Valamint azt is lehetővé teszi, hogy a fogyasztók megosszák véleményeiket, élményeiket, reakcióikat az adott szolgáltatásról, termékről. A netnográfia módszere, amit kutatásom során alkalmaztam lehetőséget ad a fogyasztók véleményének mélyrehatóbb elemzésére, megértésére.