Analysing the role of crisis management in shaping hotel strategies at the Kempinski Hotel Corvinus Budapest as part of an examination of strategic resilience in the Hospitality Industry
Elmentve itt :
Szerző: | Izsó Bernadett |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 5 star hotels Crises Management hotel industry Resiliency strategic planning |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46093 |
Hasonló tételek
Examining restaurant resilience during the energy crisis
: Manhertz Gréta
: Manhertz Gréta
Kempinski Hotel Corvinus felújítása
: Havalda Ádám
: Havalda Ádám
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Mészáros Henrietta
: Mészáros Henrietta
Hotel human resources recruitment strategy on Kempinski Hotel Corvinus Budapest's example
: Wirth Evelin
: Wirth Evelin
A KEMPINSKI HOTEL CORVINUS BUDAPEST SWOT-ELEMZÉSE
: Kürti Kinga Emőke
: Kürti Kinga Emőke
The difference between the safety and security measures of the Broadmoor Hotel and the Kempinski Hotel Corvinus
: Cziva Vivien
: Cziva Vivien
A magyarországi Kempinski Hotel Corvinus Budapest marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Koncz Bence
: Koncz Bence
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
Emerging markets and strategies to attract them Case study of the Kempinski Hotel Corvinus Budapest focusing on India
: Márton Ottilia Szilvia
: Márton Ottilia Szilvia
Event Organization in Hungarian Hotels, focusing particularly on two five-star hotels, the Budapest Marriott Hotel and Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Masznik Dorina Angéla
: Masznik Dorina Angéla
A gazdasági világválság utóhatásai a Kempinski Hotel Corvinus szálloda vállalati stratégiájára
: Fischer Dorottya
: Fischer Dorottya
Kempinski Hotel Corvinus Budapest housekeeping tevékenységének elemzése és teljesítményének összehasonlítása versenytársaival.
: Ujszászi Levente Tamás
: Ujszászi Levente Tamás
A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül
: Bolla Orsolya
: Bolla Orsolya
A Kempinski Hotel Corvinus Budapest helyzete a COVID-19 járvány hatása alatt
: Drotár Vanessza
: Drotár Vanessza
Examining the changing customer behaviour by analysing the impacts of TripAdvisor on Bohem Art Hotel
: Sélley-Rauscher Fanni
: Sélley-Rauscher Fanni
A luxusmarketing bemutatása a budapesti ötcsillagos Kempinski Hotel Corvinus és háromcsillagos Ibis Hotel Centrum összehasonlító elemzésével
: Szalatnyai Cecília
: Szalatnyai Cecília
A Kempinski Hotel Corvinus Budapest 2018. évi szobafelújítási projektjének szakmai- és pénzügyi háttere
: Pataki Enikő
: Pataki Enikő
A dolgozói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül
: Tamássy Fanni
: Tamássy Fanni
A fenntarthatósági jó gyakorlatok bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest F&B részlegén
: Kurucz Nóra
: Kurucz Nóra
A járványügyi vészhelyzet hatásai a turizmusra és a szállodaiparra - A Kempinski Hotel Corvinus példája
: Juhász Emese
: Juhász Emese
Magas kategóriájú szállodák tréningprogramjai / A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel és a Kempinski Hotel Corvinus példáján keresztül bemutatva
: Pamuk Elza
: Pamuk Elza
Keresleti trendek elemzése, új piacok keresése a Kempinski Hotel Corvinus Budapest szálloda csoport- és rendezvényértékesítésében
: Feuerstein Tímea
: Feuerstein Tímea
Szálloda bárok kialakulása és mai megjelenésének bemutatása, a budapesti Kempinski Hotel Corvinus és a németországi Grand Hotel Heiligendamm bárjának összehasonlítása
: Mangol Márta
: Mangol Márta
A Kempinski Hotel Corvinus HR tevékenységének elemző bemutatása, és krízis kezelése a korona vírus kezdeti szakaszában
: Solymosi Laura Panna
: Solymosi Laura Panna
Minőségbiztosítási rendszerek kialakulása, fejlődése, összehasonlítása a budapesti ötcsillagos szállodák és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül.
: Németh Nikolett
: Németh Nikolett
"Please, make up my room"- A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest emeleti tevékenységének összehasonlító elemzése
: Sztrunga Tünde
: Sztrunga Tünde
Kempinski hotel értékesítési és marketing gyakorlatai
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
A COVID pandémia pénzügyi és munkaerő-gazdálkodási hatásainak vizsgálata a szállodaiparban a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
Sustaining resilience a dual agenda for both greener and resilient supply chains in the house care product sector
: Simon Dániel, et al.
Megjelent: (2024)
: Simon Dániel, et al.
Megjelent: (2024)
Értékesítési módok és formák a Kempinski Hotel Corvinus éttermében, az ÉS Bisztróban, hatásuk az üzemeltetési színvonalra és a jövedelmezőségre.
: Kardos Norbert
: Kardos Norbert
Kempinski Hotel Budapest Zrt. pénzügyi számviteli elemzése
: Ollári Szebasztián
: Ollári Szebasztián
The Role of Artificial Intelligence In Shaping The Future Of The Global Economy
: Sulaimanova Aizhan
: Sulaimanova Aizhan
The examination of the purchasing process of the catering equipment in hotels and restaurants.
: Kapitány Claudia
: Kapitány Claudia
The Resilient Approach Improving Humanitarian Aid, Sustainability and Development Interventions. The Case Study of Yemen
: Hassairi Kamar
: Hassairi Kamar
The role of SMEs’ resilience capabilities in response to COVID-19 era Evidence from Kazakhstan and Mongolia
: Altnaa Ulziimaa, et al.
Megjelent: (2023)
: Altnaa Ulziimaa, et al.
Megjelent: (2023)
Analyse der gastgewerblichen Tätigkeit im Hotel Korona Budapest
: Németh Luca
: Németh Luca
Soft skills in the luxury hotel industry – a case study about employee training in hotel Kempinski.
: Opauszki Kata Erika
: Opauszki Kata Erika
Examination of the quaility of the services at Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness ****
: Kiss Kinga
: Kiss Kinga
Examination of the development and guest perceptions of intelligent hotels in the Chinese market
: Sun Zitong
: Sun Zitong
Analyse des Qualität-, und Beschwerdemanagements von zwei Accor Hotels
: Szin Violetta
: Szin Violetta
Hasonló tételek
-
Examining restaurant resilience during the energy crisis
: Manhertz Gréta -
Kempinski Hotel Corvinus felújítása
: Havalda Ádám -
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Mészáros Henrietta -
Hotel human resources recruitment strategy on Kempinski Hotel Corvinus Budapest's example
: Wirth Evelin -
A KEMPINSKI HOTEL CORVINUS BUDAPEST SWOT-ELEMZÉSE
: Kürti Kinga Emőke