Az online kereskedelmi tér alakulása a bútoriparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szalay Kármen
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:bútorgyártás
e-kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
kérdőíves felmérés
koronavírus-járvány (COVID-19)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46113
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunka az online kereskedelem és az e-commerceterületén mutatkozó trendeket és változásokat vizsgálja a bútoriparban. Azonline értékesítés fontossága egyre növekszik, amelyre a koronavírus járványhatására még inkább rávilágított a piac. Bemutatja a bútoripar onlineértékesítésének előnyeit és kihívásait, valamint az e-commerce trendeket és afogyasztói magatartás változásait. Az ágazat szereplőinek fel kell készülniük aváltozásokra és alkalmazkodniuk kell az online kereskedelem növekvőelvárásaihoz, különben hátrányba kerülhetnek a versenytársakkal szemben. Részletesenelemzi a bútoripar online jelenlétét és az e-commerce platformok jelentőségét,valamint javaslatokat teszek a vállalatok számára a sikeres online értékesítésérdekében.