Az online kereskedelmi tér alakulása a bútoriparban
Elmentve itt :
Szerző: | Szalay Kármen |
---|---|
További közreműködők: | Békési Gábor György |
Kulcsszavak: | bútorgyártás e-kereskedelem elektronikus vásárlás - online vásárlás kérdőíves felmérés koronavírus-járvány (COVID-19) |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46113 |
Hasonló tételek
Speciális raktározási igények a bútoriparban
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
Sárrét Közösségi Tér - Egy budapesti közösségi tér megalakulása heterogén szociokontextusú lakótelepi környezetben
: Nagy Laura Evelin
: Nagy Laura Evelin
Offline Center közösségi tér elemzése
: Ádány Zsófia
: Ádány Zsófia
Több funkciós pályázati tér pályázata Vasalján
: Csillag Krisztina
: Csillag Krisztina
Az online tér használatának összefüggései a pszichológiai jólléttel és a digitalizációra vetett hatásai
: Brandhuber Gréta Éva
: Brandhuber Gréta Éva
Közösség – Tér – Település Nógrád vármegyében összehasonlító hatáselemzés
: Tompos Gréta
: Tompos Gréta
Egy egyetemi közösségi tér vizsgálata közösségfejlesztői megközelítésben
: Kőhalmi Adél Emília
: Kőhalmi Adél Emília
A munkahely, mint a munkavállalók eredményességét befolyásoló fizikai tér
: Miklós Henrietta
: Miklós Henrietta
Hogyan alakítja át a digitális tér a fogyasztói döntéseket?
: Baczay Dalma
: Baczay Dalma
Diákélet a kecskeméti KÖZ-tér/10 perc közösségi térben
: Maros Mirella
: Maros Mirella
A munkahely, mint társas és fizikai tér, az aiMotive Kft.-nél
: Heltai Gergő
: Heltai Gergő
Egis Számlajóváhagyást Támogató Elektronikus Rendszer („ESzTER”) kiterjesztése a körmendi gyáregységben
: Sólyom Dóra
: Sólyom Dóra
Az online kereskedelem alakulása, trendjei és sikertényezői
: Popovics Ádám Bence
: Popovics Ádám Bence
A magyar-spanyol kereskedelmi kapcsolat alakulása az elmúlt évtizedben
: Rózsa Enikő
Megjelent: (2013)
: Rózsa Enikő
Megjelent: (2013)
Hogyan járulhat hozzá a modern iroda mint fizikai tér a dolgozói jólléthez?
: Frecskó Erika Márta
: Frecskó Erika Márta
Teljesítményértékelési rendszer (TÉR) gyakorlati működésének vizsgálata a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt.-nél
: Szécsi dr. Judit
: Szécsi dr. Judit
A teljesítményértékelés céljai és módszerei - A TÉR gyakorlati megvalósulásának vizsgálata a Colas cégcsoportnál
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
A megfelelő kiberbiztonsági tér biztosításának szerepe a 21. századi demokratikus működéshez az Amerikai Egyesült Államokban
: Németh Dóra
: Németh Dóra
Online kereskedelem alakulása, trendjei. EMAG marketplace működése, sikertényezői.
: Kajdács Ákos
: Kajdács Ákos
A magyar-olasz kereskedelmi és gazdasági kapcsolatok alakulása rendszerváltástól napjainkig
: Széll Krisztina
: Széll Krisztina
Az online kereskedelem alakulása és egy webshop sikertényezőinek a titka
: Vas Izsák
: Vas Izsák
Marketingkommunikáció egy online kereskedelmi vállalatnál
: Urbán Petra
: Urbán Petra
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
Esküvői trendek alakulása, középpontban a tematikus-, fenntartható-, és online esküvőkkel
: Borbély Andrea
: Borbély Andrea
Az orosz-magyar kereskedelmi kapcsolatok alakulása és az orosz gyógyszerpiacon való magyar részesedés elemzése
: Fridrik Máté
: Fridrik Máté
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
Azerbajdzsán gazdasága és a magyar - azeri gazdasági, kereskedelmi kapcsolatok alakulása és lehetőségei
: Győri Péter
: Győri Péter
Az online kereskedelem alakulása és trendjei a cipők elsődleges és másodlagos piacán
: Skrach László Károly
: Skrach László Károly
Marketingstratégia online kereskedelmi környezetben Egy hazai csomagolóanyag iparági vállalat példája
: Pityi Barbara
: Pityi Barbara
Tőzsdei részvényekkel történő kereskedés alakulása a pandémia idején, specifikusan E-kereskedelmi részvényeket vizsgálva
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
Tőzsdei részvényekkel történő kereskedés alakulása a pandémia idején, specifikusan E-kereskedelmi részvényeket vizsgálva
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
Online Marketing DIESEL MOBIL Ipari Kereskedelmi Kft.
: Varga Neldietta Yevette
: Varga Neldietta Yevette
Az online videojátékokban rejtőző szerencsejáték-elemek és a hazai felhasználók játékon belüli vásárlási szokásai
: Szalay Ábris Lukács
: Szalay Ábris Lukács
Magyar-spanyol kereskedelmi kapcsolatok alakulása a gazdasági világválság idején, különös tekintettel az ITD vállalkozásfejlesztési és befektetésösztönző tevékenységére
: Fusz Zsuzsanna Fusz Zsuzsanna
: Fusz Zsuzsanna Fusz Zsuzsanna
Az Európai Unió bevándorláspolitikájának alakulása
: Lipcsei Krisztina
: Lipcsei Krisztina
A margin növelés pénzügyi lehetőségei egy online kereskedelmi vállalatnál
: Mihalicz Katalin
: Mihalicz Katalin
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
E-kereskedelem alakulása és trendjei, valamint a kínai webáruházak hatásai a hazai online kereskedelemre
: Horváth Domonkos
: Horváth Domonkos
Regionális különbségek alakulása Magyarországon – kapcsolódási pontok a gazdasági teljesítménnyel és a kereskedelmi tendenciákkal REGIONAL DISPARITIES IN HUNGARY -LINKS WITH EXTERNAL TRADE TENDENCIES AND ECONOMIC PERFORMANCE
: Dobó Róbert, et al.
Megjelent: (2023)
: Dobó Róbert, et al.
Megjelent: (2023)
A charterpiac alakulása Magyarországon
: Mernyei Eszter
: Mernyei Eszter
Hasonló tételek
-
Speciális raktározási igények a bútoriparban
: Tóth Norbert -
Sárrét Közösségi Tér - Egy budapesti közösségi tér megalakulása heterogén szociokontextusú lakótelepi környezetben
: Nagy Laura Evelin -
Offline Center közösségi tér elemzése
: Ádány Zsófia -
Több funkciós pályázati tér pályázata Vasalján
: Csillag Krisztina -
Az online tér használatának összefüggései a pszichológiai jólléttel és a digitalizációra vetett hatásai
: Brandhuber Gréta Éva