Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Panni
További közreműködők: Molnár Zsolt
Kulcsszavak:belső kommunikáció fejlesztése
belső PR
CSR
public relations
válságkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46129
Leíró adatok
Kivonat:A PR gyakorlata, belső kommunikáció vizsgálata, válságkommunikáció és CSR, vállalati társadalmi felelősségvállalás témái köré épült dolgozatom.Az Accor szállodalánc debreceni hoteléről készült a kutatás, a Mercure Debrecenről. A hotel bemutatása után, kitértem a vállalati társadalmi felelősségvállalás, PR és válságkommunikációs szempontból fontos programjaira.Kutatásom során mélyinterjúk keretében vizsgáltam, majd elemeztem a fő kérdéseket, amelyek a belső kommunikáció működéséhez és a CSR területéhez kapcsolódnak.Az elemzésem után javaslattételeket az információáramlás folyamatára, illetve a programok pontosítására tettem.Összefoglalásként a javaslattételek és főbb észrevételeimet szedtem össze, amelyeket a vezetőség tagjaival kívánok megosztani a jövőben.