Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rózsavölgyi Rebeka
További közreműködők: Kegye Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fenntartható fogyasztás
integrált marketing
kozmetikai cikkek
marketing
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46148

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg46148
005 20230803163619.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Rózsavölgyi Rebeka 
245 1 0 |a Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül  |c Rózsavölgyi Rebeka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Jelendolgozatomban arra keresem a választ, hogy a fogyasztói társadalom résztvevőimennyiben tájékozottak és tudatosak a kozmetikai termékek vásárlásakor.Specifikusabban az állatkísérlet mentes kozmetikumok piacon betöltött szerepétés a vásárlói hozzáállását kutatom saját felméréseim, valamint a vonatkozókutatások alapján.Ezt a témát azértválasztottam, mert kifejezetten érdekeltnek vélem magam ebben a topikban és aválasztott vállalat, amelyen keresztül szemléltetni szeretném a téziseimet az aThe Body Shop. Kiemelkedőnek vélem a cég marketingstratégiáját,termékpozícióját és egyediségét. A dolgozat felépülését tekintve, a bevezetőbentisztázni kívánom a tézisem, valamint az alapfogalmakat, melyek köré építem akérdéskört, ezt követően pedig konkrét példákon keresztül vezetem le a problémagyakorlatbeli működését, s bezárólag megteszem megállapításaim, konklúzióm.Kutatásom célja, hogy megvizsgáljam a szociodemográfiai tényezőkmennyire erősen befolyásolják a fogyasztói attitűdöket tekintve cruelty free,azaz állatkísérlet mentes kozmetikumok tekintetében. Valamint arra keresem aválaszt, hogy a cruelty free törekvés mindössze egy pillanatnyi hóbort, azaz divatszempontjából érdekes a vásárlók körében vagy valóban érdekeltek és elszántak atémában, hogy kiálljanak az állatok jogai mellett. 
695 |a fenntartható fogyasztás 
695 |a integrált marketing 
695 |a kozmetikai cikkek 
695 |a marketing 
695 |a márka 
700 1 |a Kegye Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46148/1/Szakdolgozat-R%C3%B3zsav%C3%B6lgyi-Rebeka%20v%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46148/2/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90_R%C3%B3zsav%C3%B6lgyi%20Rebeka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46148/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90_K%C3%BClkereskedelmi%20Kar_.pdf  |z Dokumentum-elérés