A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
Saved in:
Main Author: | Pap Krisztián István |
---|---|
Other Authors: | Békési Gábor György |
Kulcsszavak: | kereskedelem marketing Starbucks stratégia véleménykutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46158 |
Similar Items
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
: Fejes Dominika
: Fejes Dominika
A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása
: Borlai Sára Bernadett
: Borlai Sára Bernadett
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
A hazai Starbucks tevékenységének és a fogyasztói szokásoknak az elemzése
: Ambrus Dorottya
: Ambrus Dorottya
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Research of Starbucks' Global Value Chain's Alteration Over a Decade
: Lei Renrui
: Lei Renrui
A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
: Kulcsár Lili
: Kulcsár Lili
A Starbucks marketing tevékenységének bemutatása és a magyar kávépiacra történő potenciális belépésének vizsgálata
: Borhi Tímea
Published: (2009)
: Borhi Tímea
Published: (2009)
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
Az AEROPRODUKT Zrt. marketingstratégiájának vizsgálata
: Pintér Petra
: Pintér Petra
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
: Bacsik Dorina
: Bacsik Dorina
A Budafoki Dohnányi Zenekar marketingstratégiájának vizsgálata
: Vizuete Renato Patricio
: Vizuete Renato Patricio
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
A Vilma-ház marketingstratégiájának vizsgálata és felépítése
: Takács Lili
: Takács Lili
A dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiájának és a rajongók fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Klinovics Anna Amina
: Klinovics Anna Amina
Kápolnásnyék marketingstratégiájának kialakítása
: Radó Dávid László
: Radó Dávid László
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Ételfutárvállalat marketingstratégiájának kialakítása
: Varga Tünde
: Varga Tünde
A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében
: Varga Bálint
: Varga Bálint
A BDO marketingstratégiájának elemzése
: Hosnyánszki Alexandra
: Hosnyánszki Alexandra
Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése
: Sass Ádám Szabolcs
: Sass Ádám Szabolcs
Zamárdi Kalandpark marketingstratégiájának elemzése
: Smolár Fanni
: Smolár Fanni
Székesfehérvár település marketingstratégiájának elemzése
: Kromberger Bence
: Kromberger Bence
WATT ENERGIAITAL MARKETINGSTRATÉGIÁJÁNAK ELŐKÉSZÍTÉSE
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Libertine könyvesbolt marketingstratégiájának bemutatása
: Mihalovics Katalin
: Mihalovics Katalin
A kézműves csokoládé fogyasztói szokásainak feltárása és marketingstratégiájának kialakítása
: Gőgh Beáta
: Gőgh Beáta
Similar Items
-
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita -
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid -
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia -
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi -
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia