E-kereskedelem fogyasztói magatartás és webáruház választási szokások vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dreisziger Máté
További közreműködők: Kozák Dr. Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:csomagküldő kereskedelem
e-kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
fogyasztói magatartás
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46159

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg46159
005 20230803164209.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dreisziger Máté 
245 1 0 |a E-kereskedelem  |b fogyasztói magatartás és webáruház választási szokások vizsgálata  |c Dreisziger Máté  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A digitalizáció szerepe a kereskedelemben napjainkban megkérdőjelezhetetlen, hiszen évről-évre a kereskedelmi torta egyre nagyobb részét képezi az online kereskedelem. A digitalizáció és az internet elterjedésével egyre több potenciális vásárló érdekelt az online kereskedelemben. Érdemes megismerni a fogyasztói magatartást online környezetben is, tisztába lenni, hogy milyen tényezők befolyásolják az ügyfeleket a vásárlások során, valamint milyen lépéseket tesznek a vásárlásaik során.A szakdolgozatom első részében a témához köthető szekunder kutatásokat ismertetem. A dolgozat második felében a témához szorosan kapcsolódó primer kutatásomat mutatom be. Diplomadolgozatomban kvantitatív kutatási módszerre esett a választásom, online kérdőíves megkérdezés keretén belül. A kérdőív összesen 17, strukturált, zárt és kisebb részben nyitott kérdésekből áll. Ezek alapján a kutatásom célja, képet kapni arról, hogy milyen szempontok és egyéni preferenciák mentén jutnak el az emberek a vásárlói döntési folyamat végére, amely során kiválasztják a megfelelő webáruházat. Az alábbi kutatási kérdésekre keresem a választ: Milyen gyakran vásárolnak a fogyasztók online térben az offline helyett Hazai vagy külföldi webáruházakat részesítik előnyben a fogyasztók – minek köszönhető a hazai webáruház választás Milyen szállítási módot preferálnak Milyen fizetési módot preferálnak Az adott webáruház mellett milyen tulajdonságai/szolgáltatásai miatt döntenek A vizsgálat során választ kapunk arra, hogy milyen szempontok és egyéni preferenciák mentén jutnak el a fogyasztók a vásárlói döntési folyamat végére, ahol kiválasztják a megfelelő webáruházat. Továbbá, választ kapunk arra, hogy egy webáruházban való vásárlás során milyen szempontokat vesznek figyelembe. 
695 |a csomagküldő kereskedelem 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Kozák Dr. Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46159/1/Dreisziger%20M%C3%A1t%C3%A9_E-kereskedelem_fogyaszt%C3%B3i%20magatart%C3%A1s%20%C3%A9s%20web%C3%A1ruh%C3%A1z%20v%C3%A1laszt%C3%A1si%20szok%C3%A1sok%20vizsg%C3%A1lata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46159/2/Dreisziger%20M%C3%A1t%C3%A9%20opponensi%20b%C3%ADr%C3%A1lata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46159/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20BELS%C5%90%20_Dreisziger%20M%C3%A1t%C3%A9.pdf  |z Dokumentum-elérés