Brand váltás eszközei és hatása a Crowne Plaza Budapest példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Kiss-Simon Klaudia |
---|---|
Other Authors: | Oláh Péter Károly |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Hilton IHG márka nyitás szálloda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46166 |
Similar Items
Markenwechsel in Ungarn Fallstudie basierend auf dem Crowne Plaza Budapest Hotel
: Détári Dorina
: Détári Dorina
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Brand váltás és ami mögötte van a Tungsram Group-nál
: Vas Réka Bianka
: Vas Réka Bianka
Stratégiai váltás hatása az üzleti modellre
: Mundweil Kinga
: Mundweil Kinga
A Crowne Hotel működése és sikerességének titka
: Szauter Rebeka
: Szauter Rebeka
A Corvin Plaza Apartments Kft sajátos létesítésének és működésének bemutatása
: Horváth- Hassan Klaudia
: Horváth- Hassan Klaudia
Technológia váltás a vércukorszintmérő piacon
: Hörcsik Ádám
: Hörcsik Ádám
A Royal Plaza átalakulása. Az átalakulás sajátos számviteli elszámolása
: Roják Diána
: Roják Diána
Personal branding és online marketing eszközei
: Fábi Krisztina
: Fábi Krisztina
Takarító cég váltás a Boscolo Residence-ben
: Dévényi Dorottya
: Dévényi Dorottya
Projektmenedzsment a CIB Banknál, Papírról digitálisra váltás
: Rádonyi Balázs
: Rádonyi Balázs
Generáció váltás kihívásai a magyar KKV szektorban
: Toró Csongor
: Toró Csongor
Minőségbiztosítási rendszerek szerepe a Crown Magyarország Csomagolóipari Kft. termelési folyamatainak javításában
: Árki Bianka
: Árki Bianka
Food waste management in hotels Case study of the Crowne Plaza Budapest Hotel
: Polónyi Adrienn Alexandra
: Polónyi Adrienn Alexandra
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
MFGX projekt SAP verzió váltás emberi erőforrás szükséglete
: Dalos Mariann
: Dalos Mariann
Egy vállalat jelentős marketingkommunikációs eszközei a brand és imázsépítésében
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Integrált vállalatirányítási rendszerek közötti váltás és ennek hatása egy autóalkatrészt gyártó cég raktárlogisztikájára
: Süveg Zsolt Márk
: Süveg Zsolt Márk
A Kristály Pláza Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Fránkó Renáta
: Fránkó Renáta
Mobiltelefon szolgáltató váltás tendere a Generali Biztosító Zrt. példájának tükrében
: Pető Adrienn
: Pető Adrienn
The Branding efforts and Brand Image of Budapest and Prague A Comparison
: Nagy Dániel Oszkár
: Nagy Dániel Oszkár
Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Emocionális branding a Coca-Cola példáján keresztül
: Németh Dániel
: Németh Dániel
The Impact of City Branding on the Image of Budapest
: Tóth Melitta
: Tóth Melitta
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
Márkaérték vizsgálata a Zeina Hotels brand példáján keresztül
: Palenyik Noémi
: Palenyik Noémi
Elakadás, váltás, új karrier- sikeres útkeresés az érett felnőttkorban különböző vezetői és menedzser pozíciókban
: Tóth János Imre
: Tóth János Imre
Budapest and Lake Balaton as the main brands of Hungary
: Kóródi Adrienn
: Kóródi Adrienn
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura
: Mógor Laura
A humánerőforrás-menedzsment számára felmerülő kérdések és feladatok keretprogram váltás során egy kutatás-fejlesztési cégnél
: Balogh Dorottya
Published: (2013)
: Balogh Dorottya
Published: (2013)
Employer branding A-Z, azaz a munkáltatói márkaépítés szerepe és eszközei a toborzástól a kilépésig
: Borsodi Petra
: Borsodi Petra
A Forma 1 gazdasági felépítése, valamint a 2017-es tulajdonos váltás körülményei és hatásai a sportra
: Laczó Nóra Gabriella
: Laczó Nóra Gabriella
Daniella Kereskedelmi Kft. válaszai az utóbbi évek kihívásaira a logisztikai téren történt technológia váltás tükrében
: Poczangó Katalin
: Poczangó Katalin
Divat- és luxusmárkák, mint personal branding eszközei, a márkázás és a stratégiai tervezés meghatározó tényezőire fókuszálva
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
Romkocsmák jövője Budapest belvárosában a Legjobbkocs-ma.hu Brand Kft. szemszögén keresztül
: Szanyi Lilla
: Szanyi Lilla
A munkáltatói márka kommunikációs eszközei, gyakorlatai az újmédia platformjain
: Simon Renáta
: Simon Renáta
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
City marketing - comparing Budapest, Barcelona and Amsterdam as a brand
: Gyömbér Bella
: Gyömbér Bella
Fenntartható városi közlekedés Budapest példáján keresztül
: Kapitány Bálint
: Kapitány Bálint
Fenntarthatóság eszközei és fejlesztése a housekeeping részlegen a Novotel Budapest Danube Szállodában
: Nádai Tamara
: Nádai Tamara
Similar Items
-
Markenwechsel in Ungarn Fallstudie basierend auf dem Crowne Plaza Budapest Hotel
: Détári Dorina -
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura -
Brand váltás és ami mögötte van a Tungsram Group-nál
: Vas Réka Bianka -
Stratégiai váltás hatása az üzleti modellre
: Mundweil Kinga -
A Crowne Hotel működése és sikerességének titka
: Szauter Rebeka