Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits
Saved in:
Main Author: | Tóth Orsolya |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21st Century business marketing Consumer behavior fashion youngsters |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46172 |
Similar Items
The analysis of the influence of special dietary needs on shopping habits in Transdanubia
: Orbán Johanna Barbara
: Orbán Johanna Barbara
The effects of digitalization on shopping habits and service use
: Szűcs Viktor Andor
: Szűcs Viktor Andor
Can we and should we stop fast fashion? Is shopping at small-medium sized enterprises a better option? Fast fashion from an economic, social, and ecologic perspective
: Kaiser Donna Donatella
: Kaiser Donna Donatella
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya
: Friedel Dorottya
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
The Environmental and Social Impact of Fast Fashion
: Udegbunam Roberto Furtado
: Udegbunam Roberto Furtado
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
Fenntarthatóság a fast-fashion területén
: Said Leila
: Said Leila
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland
: Dombos Roland
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla
: Kocsis Viktória Lilla
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata
: Kolozsvári Kata
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria
: Balaj Lourdes Maria
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
A fast fashion árnyékában milyen fenntartható megoldások léteznek a divatiparban? – Fókuszban a vállalati fenntarthatóság
: Varró Viktória
: Varró Viktória
Fast Fashion and How Gen Z Sees It Is Social Media the Future of Marketing?
: Váray Míra
: Váray Míra
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
A fast fashion fenntarthatósága az Inditex üzletpolitikáján keresztül
: Ágoston Tamás
: Ágoston Tamás
Fast Fashion üzletek térhódításának okai a versenytársak figyelembevételével
: Rácz Renáta
: Rácz Renáta
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Research on the visitation habits and expectations of Generation-Z in the Hungarian catering market
: Számel Zsuzsanna
: Számel Zsuzsanna
Ecotourism and trends in Hungary Survey of consumer habits of the Hungarian National Parks
: Sápi Virág
: Sápi Virág
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt
: Valkár Zsolt
The role of sustainability in the Hungarian fashion market
: Komma Lilla Katalin
: Komma Lilla Katalin
Impact of Brand Communication on Purchase Intentions of Customers in the Fast Fashion Industry
: Gupta Pranya
: Gupta Pranya
Saving habits and retirement readiness of young hungarians In search of factors influencing the retirement preparedness of 19-28 years olds in Hungary /
: Bajzák Dorottya
: Bajzák Dorottya
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
A fogyasztói magatartás elemzése a fast fashion szegmensre fókuszálva
: Forgács Enikő
: Forgács Enikő
Analysis of Hungarian Agriculture
: Fekete Laura
: Fekete Laura
EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour
: Zelei Barbara
: Zelei Barbara
Fenntarthatóság és divat - Változások és megoldások a fast fashion világában
: Podlaviczki Georgina
: Podlaviczki Georgina
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat
: Bognár Bianka
: Bognár Bianka
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
Similar Items
-
The analysis of the influence of special dietary needs on shopping habits in Transdanubia
: Orbán Johanna Barbara -
The effects of digitalization on shopping habits and service use
: Szűcs Viktor Andor -
Can we and should we stop fast fashion? Is shopping at small-medium sized enterprises a better option? Fast fashion from an economic, social, and ecologic perspective
: Kaiser Donna Donatella -
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya -
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh